Ofertes de feina per treballar de mediador/a del 30 de setembre al 6 d'octubre

ofertas de empleo 1024x153 1

Mediació i regularització d´immobles a Barcelona

Requisits

• Titulació universitària en dret.
  • Nivell alt d'Excel.
  • Experiència en recuperació d'immobles i/o recobrament de deute.
  • Es valorarà experiència a gestories dedicades al sector immobiliari i hipotecari.
  • Es valorarà formació en mediació i resolució de conflictes.

Funció

• Control i seguiment de la negociació de la pròpia cartera d'actius.
  • Introducció de dades als aplicatius corresponents (interns i els propis del client).
  • Gestions de localització a través de diferents eines.
  • Contactar telefònicament amb els residents de l'immoble per cercar una solució encaminada a regularitzar la situació, tenint en compte les circumstàncies detallades pel gestor presencial a l'informe ocupacional.
  • Contactar amb serveis socials, ajuntaments i altres plataformes socials si cal.
  • Negociar entregues d'immobles amb advocats, administradors concursals, etc.
  • Valorar en cada cas la solució més idònia per traslladar el client (mediació/judicial), depenent del tipus docupació de lhabitatge.
  • Assistir als comitès/calls amb el client per exposar els casos conclosos.
  • Tasques administratives pròpies i complementàries al lloc.

Si estàs interessat/ada en aquesta oferta laboral, pots accedir i inscriure't a ella aquí.

Educador/ai mediador/a a Jerez de la Frontera

Vols treballar com a educador/ai mediador/a intercultural?

Si ets capaç de desenvolupar accions de promoció de la creació de xarxes comunitàries per a la convivència, i d'accions de mediació comunitària i escolar ia més comptes amb experiència amb el teixit associatiu local, col·lectius migrants i refugiats i en accions de mediació social i sensibilització intercultural aquesta oferta us pot interessar.

Requisits

• Formació en mediació intercultural i treball comunitari amb població migrant.
  • Capacitat danàlisi, iniciativa i planificació.
  • Capacitat de comunicació interpersonal i de treball en equip.
  • Experiència en el maneig dequips de voluntaris.
  • Escolta activa i empatia
  • Treball en equip interdisciplinar
  • Versatilitat i adaptació al canvi
  • Disponibilitat IMMEDIATA per cobrir la baixa per IT

Funcions

• Preparació i acolliment al recurs de les persones beneficiàries del programa
  • Donar suport i/o acompanyar per a una gestió adequada de la rutina diària i dels diferents tràmits (metge, administratiu, compres…) a les persones beneficiàries per potenciar-ne l'aprenentatge i el nivell d'autonomia.
  • Desenvolupar juntament amb la persona beneficiària els seus objectius i anàlisis de necessitats mitjançant el disseny i el seguiment continu de l'itinerari.
  • Gestionar el lliurament d'ajuts pertinents al programa mitjançant l'anàlisi de la situació socioeconòmica de cada persona i el registre i el control pressupostari del projecte.
  • Mediar en situacions de conflicte i gestionar activitats, assemblees i tallers que propiciïn l'aprenentatge en la resolució dels mateixos i la millora de la convivència
  • Establir xarxes i coordinacions locals per afavorir la integració real de les persones beneficiàries involucrant-los en els recursos a la seva disposició i potenciant-ne la participació comunitària.