Si el teu somni és ser Mediador/a, tenim la formació perfecta per a tu

La mediació com a estratègia de gestió de conflictes

Des del Ministeri de Justícia i els organismes públics, s'està apostant per la mediació com a estratègia de gestió de conflictes, abans de passar pels tribunals, amb l'objectiu de descongestionar l'Administració de Justícia. A més, es tracta d'una forma més pacífica i beneficiosa d'arribar a un acord i, per descomptat, menys costosa per a ambdues parts quant a temps i diners es refereix.

La nostra Escola fa anys que forma en mediació professionals de tots els sectors. Ja són més de 4.000!

Després de l'èxit de la primera edició de setembre del Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris impartit per l'Escola Internacional de Mediació, hem obert una convocatòria extraordinària per a totes aquelles persones que es van quedar a les portes i no s'ho volien perdre.

Per què escollir el Màster en Mediació de l'EIM?

Doble titulació i accés als principals registres de mediació

El Màster està acreditat davant del Ministeri de Justícia i homologat per la Universitat Europea Miguel de Cervantes. En acabar la formació obtindràs una doble titulació:

1. Títol Màster de l'Escola Internacional de Mediació
2. Títol Màster de la Universitat Europea Miguel de Cervantes

Això et permetrà acreditar-te com a mediador/ai accedir als principals registres de mediació.

Especialització en tots els àmbits de la mediació

Amb el nostre Màster, podràs convertir-te en mediador/a 360º; adquirint les competències necessàries per a la gestió de conflictes en qualsevol àmbit dactuació.

Treballem per la teva empleabilitat: marca personal i desenvolupament professional

A més, podràs accedir al nostre Programa d'EIM TALENT, exclusiu i gratuït per als nostres alumnes; amb el qual:

• Comptaràs amb un assessor/a de marca personal per millorar el teu perfil professional.
  • Podràs inscriure't a el nostre llistat de mediadors/es per fer-te visible davant d'Entitats i/o Particulars que requereixin dels serveis d'un mediador/a.
  • Gaudiràs de la prioritat per accedir a les ofertes de feina en mediació que arriben a l'escola.
  • Comptaràs amb un/a mentor/a que t'acompanyarà als teus primeres mediacions.

Tallers d´entrenament en mediació

Forma't amb els millors professionals de la mediació i accedeix de forma complementària als tallers d'entrenament en mediació on podràs posar-te en situació d'una mediació real entrenant les teves habilitats i desenvolupant les competències necessàries per manejar tota mena de situacions en una mediació.

Comencem el màster en mediació el proper dijous 30 de setembre del 2021.

Si et llences a l'aventura i ets dels 10 primers a fer la teva matrícula, ET REGALEM l'especialitat en Mediació per Mitjans Electrònics (ODR), perquè puguis mediar en línia i obrir la possibilitat a oferir els teus serveis professionals des de qualsevol lloc.

Ara et toca a tu triar convertir-te en un professional de la mediació.