Ofertes de feina per treballar de mediador/a del 23 al 30 de setembre

Mediador/a familiar a Madrid

Requisits

• Títol de Grau en Dret, o de qualsevol altra titulació o estudis equivalents a aquest.
  • Titulació en Mediació Familiar. Almenys 100 hores de formació especialitzada en matèria de mediació familiar.
  • Capaç d'analitzar i resoldre problemes, flexibilitat, fiabilitat tècnica i personal, comunicació interpersonal i capacitat de negociació.
  • Mitja jornada amb durada de 1 a 2 anys Salari Entre 12.000 i 18.000 € brut/anual.
  • Almenys 1 any d'experiència i/o formació en migracions i gestió de la diversitat cultural a l'àmbit escolar.

Funció

Orientació, assessorament i intervenció en mediació familiar. Prevenció o reducció dels conflictes de parella i intergeneracionals.

Si estàs interessat/ada en aquesta oferta laboral, pots accedir i inscriure't a ella aquí.

Mediador/a en conflictes a Castelldefels

T'agradaria treballar a l'àmbit de la mediació?

Des de la Fundació Pere Tarrés busquem un/a Mediador/a en conflictes per a un servei de mediació situat a Castelldefels per cobrir una baixa de maternitat.

Requisits

• Titulats/des universitaris en Ciències Socials.
  • Màster Universitari en Mediació de Conflictes
  • Experiència mínima de 3 anys realitzant tasques de mediador/a
  • Bon nivell de Català
  • Disposeu d'un certificat negatiu de delictes sexuals

Funcions

Difondre el servei, la gestió alternativa del conflicte, les tècniques de resolució cooperativa de conflictes i fomentar una millora en la comunicació entre les persones, els grups, les organitzacions i les institucions, dins del marc de la cultura de la pau.

Treballar en xarxa amb les diferents àrees municipals, institucions i entitats del territori per establir les coordinacions necessàries, revisar el circuit de derivacions o establir-lo en cas que sigui necessari i plantejar accions conjuntes.

Gestionar els conflictes explicitats per la ciutadania que es dirigeix al centre i/o els derivats altres instàncies municipals o institucions, intermediant la mediació i altres tècniques de resolució de conflictes.

Prevenir l'escalada del conflicte en situacions dificultoses ja existents així com en el futur.