Ofertes de feina i licitacions per treballar com a mediador/a

Ofertas de empleo.

Mediador/a recuperació d'actius immobiliaris a Barcelona

Descripció:

Es busca una persona motivada per incorporar-se com a mediador/a de recuperació d'actius immobiliaris al nostre departament de Servicing immobiliari format per 8 persones, reportant directament el director del departament (membre de l'equip de direcció). La seva funció principal és la recuperació per entrega voluntària d'immobles ocupats il·legalment de la cartera del nostre client mitjançant la mediació i negociació amistosa amb els ocupants de l'habitatge.

Requisits mínims:

– Formació escolar completada (Batxillerat o equivalent).

-Bona presència/professionalitat.

-Excel·lent capacitat dorganització.

-Experiència en lús daplicaciótius tipus CRM o similar.

-Bon maneig d'internet, correu electrònic i eines d'ofimàtica (principalment l'Excel).

-Carnet i habilitat per conduir una moto, encara que no és imprescindible disposar-ne (la moto la pot aportar l'empresa).

Funcions:

-Realitzar informes ocupacionals per determinar l'estat de l'habitatge i la situació dels ocupants (familiar, econòmica, risc de reputació, etc.).

-Visitar l'habitatge i contactar amb els ocupants per iniciar una negociació amistosa perquè lliurin l'habitatge de manera voluntària a canvi d'un ajut econòmic per part de la propietat per trobar un habitatge alternatiu.

-Informar duna proposta dacord a la propietat per a la seva aprovació, coordinar i assistir a la presa de possessió voluntària de lhabitatge en cas daprovació.

-Reportar diàriament lactivitat realitzada en un aplicatiu/CRM en relació als expedients docupació assignats, així com el resultat de la mediació/negociació amb els ocupants.

-Interactuar i coordinar-se amb l'equip operatiu del nostre client, responent a les peticions que ens facin.

-Assistir a llançaments com a apoderat de la propietat.

Ofertas de empleo.

Educador/a de mediació intercultural a Almeria

Descripció:

A Save the Children Espanya busquem un educador o educadora per contribuir a garantir la millora de la situació de vulnerabilitat i desprotecció dels nens, nenes i joves migrants a Almeria a través de l'atenció i el desenvolupament d'accions de mediació.

Requisits mínims:

– Titulació universitària en Treball social, educació, integració social, mediació intercultural o afins.

– Valorable formació i coneixements en: protecció, drets d'infància, lleure i lleure.

– Ús de ferramentes a nivell professional: Ofimàtiques –Word, Excel, PowerPoint, Access, etc.

– Imprescindible domini de castellà, àrab, dariya i/o francès. Valorable: anglès i llengües d´Àfrica subsahariana.

– Imprescindible experiència de com a mínim 2 anys en experiència de treball amb menors i/o migrants, preferiblement en contextos de carrer o comunitaris.

– Comunicació i empatia.
– Treball en equip.
– Dinamisme, proactivitat i creativitat en entorns professionals.
– Resolució de conflictes i cerca de solucions.

Ofertas de empleo.

Mediador/a recuperació d'actius immobiliaris a Jaén

Descripció:

Important empresa consolidada al seu sector i en plena expansió necessita incorporar un gestor/a presencial i mediador/a de recuperació d'actius immobiliaris per a la zona d'Andalusia en una de les línies de negoci principals. S'encarregarà de la recuperació per entrega voluntària d'immobles ocupats, mitjançant la mediació i la negociació amistosa amb els ocupants de l'habitatge. Aquesta gestió amistosa es realitzarà de forma presencial i es podrà gestionar en paral·lel a un procés judicial.

Requisits mínims:

-Experiència mínima d'un any en el sector de recuperació d'actius immobiliaris.

-Experiència mínima dun any gestionant deute amb garantia hipotecària i coneixement del procés dexecució hipotecària.

-Es valorarà experiència professional en el sector immobiliari, servicer, fons i entitats financeres.

-Imprescindible estar en possessió carnet de conduir i vehicle propi.

Competències:

-Visitar l'habitatge i contactar amb els ocupants per iniciar una negociació amistosa perquè lliurin l'habitatge de manera voluntària.

-Anàlisi dexpedients i actius, per a la realització de lestudi de possibilitats de recuperació.

-Realitzar informes ocupacionals per determinar l'estat de l'habitatge i la situació dels ocupants, familiars, econòmics, etc.

-Realitzar proposta dacord per a la seva aprovació, per part de responsable i client.

– Coordinar i assistir a la presa de possessió voluntària de lhabitatge.

- Reportar de lactivitat realitzada a responsable i client, pels canals establerts per aquests i el resultat de la mediació/negociació amb els ocupants.

Ofertas de empleo.

Educador/a de mediació intercultural a Barcelona

Descripció:

A Save the Children Espanya busquem un educador o educadora per contribuir a garantir la millora de la situació de vulnerabilitat i desprotecció dels nens, nenes i joves migrants a Barcelona a través de l'atenció i el desenvolupament d'accions de mediació.

– Comunicació i empatia.
– Treball en equip.
– Dinamisme, proactivitat i creativitat en entorns professionals.
– Resolució de conflictes i cerca de solucions.

Màster en Mediació i Gestió de Conflictes
Amplia la teva formació i millora les teves oportunitats laborals

Més informació ara