Quines són les carreres que responen als nous perfils professionals?

Ara, després de les proves d'accés a la universitat, milers de joves s'enfronten a l'àrdua tasca d'escollir els estudis futurs.

Cada cop més, el catàleg de carreres és més gran i l'elecció s'obre a més camps, però quines curses estan en auge i què tenen en compte els reclutadors a l'hora de contractar un perfil nou?

A Ciències Socials, una formació que integri conceptes d'internacionalitat i digitalització, així com el desenvolupament de les anomenades “soft skills” són claus per a la captació de talent.

A més, curses com el doble grau de Psicologia + dret o la mediació i resolució extrajudicial de conflictes de qualsevol mena, són cada vegada més demandades per les empreses davant la imminent necessitat de portar la pau al dia a dia de les persones.

Recursos Humans o Magisteri compten amb una demanda creixent i una oferta cada vegada més gran per part de les universitats, introduint opcions bilingües o dobles graus que es complementen entre si per garantir-los aquesta ocupabilitat final a l'alumnat (segueix llegint aquí).

Com podem veure, les persones se situen al centre de manera transversal en nombrosos àmbits professionals, per això apostar per la mediació de la mà de l'Escola Internacional de Mediació, és una de les millors alternatives per dirigir el teu futur. Si desitges més informació o, directament, vols matricular-te amb nosaltres, no ho dubtis! Aquí tens tota la informació.