Vols accedir al registre de mediadors/es del Ministeri de Justícia?

El proper 09 de Novembre tindrà lloc la 8è Edició del Curs Universitari en Mediació Civil, Mercantil i Familiar impartit per Mainfor i homologat per la Universitat Rei Juan Carlos I amb 4 ETC.

Es desenvoluparà de manera 100% online, amb una distribució de 65 hores teòriques i 35 hores pràctiques, garantint així, que es compleix amb els requisits exigits sobre formació complementària que indica la Llei 5/2012, de 6 de juliol, i el RD 980/2013, de 17 de Desembre, per exercir com a mediador/a dins làmbit nacional.

Amb l'evolució de certs aspectes de la mediació, que continua consolidant-se a passos de gegant, l'equip acadèmic ha vetllat per mantenir uns continguts, totalment, actualitzats. En primer lloc, s'han actualitzat tots els continguts d'aspectes judicials en matèria civil i mercantil, ateses les reformes d'aquests darrers mesos a totes les normatives que afecten directament el sector de la mediació.

També s'han inclòs nous continguts relacionats amb les noves tendències en l'àmbit de la mediació i el codi de conducta dels mediadors/es.

A més, s'inclou un servei de orientació professional dirigit als alumnes per a l'exercici de la professió, després de realitzar el curs, així com la possibilitat de realitzar pràctiques en institucions de mediació.

Amb aquestes novetats i mantenint com és costum, els alts estàndards de qualitat aconseguits en edicions anteriors, convidem a tots els interessats a participar a la prova gratuïta i sense compromís a través de la qual, el participant disposarà de 10 dies d'impartició real així com de l'assistència a la primera màster class.

Per a més informació, consulteu la pàgina web del curs, www.eimediacion.edu.es.

Podeu remetre els vostres dubtes o consultar i inscripció a la prova gratuïta a través del formulari disponible en aquesta mateixa web.