21 de Gener. Dia Europeu de la Mediació

Amb motiu de la celebració del Dia Europeu de la Mediació, s'ha organitzat un acte commemoratiu, concertat el 21 de Gener, en què assistiran diferents entitats per donar a conèixer el procés de la Mediació i la figura del Mediador.

A l'acte estaran presents la Junta d'Andalusia, Ajuntament, Diputació, Universitat de Màlaga, Fundació Mediara, Col·legis Professionals d'Advocats, Graduats Socials, Psicòlegs, Economistes, Enginyers Tècnics Industrials, Treball Social, Federació Nacional d'Associacions de Professionals de la Mediació ( Fapromed) i les associacions de Mediació de Màlaga Intermèdia, Mediamos, Solucion@, Iter i Amfima.

L'esdeveniment tindrà lloc a les 9.30 hores al Centre d'Art Contemporani de Màlaga (CAC) al c/ Alemanya s/n on presentarà Sra. Nieves Núñez Castro, Membre del Comitè Organitzador, el programa de lesdeveniment. Seguidament, Sr. José Antonio Torres Fernández farà una breu lectura del Manifest per la Mediació, donant pas a Sra. Laura Valle Carmona qui presentarà la Guia de Recursos de Mediació a Màlaga. Tots dos, Membres del Comitè Organitzador.

A partir de mig matí, tindran lloc dues taules tècniques presentades i moderades per Sra. Isabel Rodríguez i Sra. Susana Barragán.

Destaquem de la segona taula, la intervenció per part de Sra. Immaculada Jiménez, Presidenta de Soluci@.

Sens dubte, un repartiment molt interessant en l'àmbit de la mediació, on podrem escoltar de la mà de professionals les novetats i avantatges del procés de mediació.

Podeu veure amb detall el programa aquí