Jornades sobre la pràctica en mediació

El proper 11 de Desembre tindrà lloc la jornada sobre la pràctica en mediació, organitzada pel Col·legi d'Advocats de Jerez de la Frontera, Simfonia Mediació, Mainfor i Ser Mediador. Tindrà lloc a la seu central del Col·legi d'Advocats de Jerez de la Frontera.

Comptarem amb les ponències del Sr. Marcos Camacho, degà del Col·legi d'Advocats de Jerez de la Frontera; D. Antonio Veiga, mediador i codirector de l'Escola Promediación; Dña. María Isabel Cadenas, jutge de 1ª Instància; Sra. Elena Baixauli Gallego, professora associada de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València; Dña. Immaculada Jiménez, advocada, mediadora i presidenta de Solucion@ Mediació, entre uns altres.

El objectiu és la difusió de la mediació des del punt de vista pràctic. La jornada es dividirà en sessions de matí i tarda, amb una àmplia i pràctica exposició per ponent convidat i després, la simulació d'una mediació real mitjançant actors d'una escola de teatre, amb intervenció de mediadors/es dirigint les sessions, i explicant-hi les tècniques emprades.

Dirigit a professionals i persones interessades en la mediació com a mitjà de resolució de conflictes

Sessió de matí:

09:00 -09:30 Presentació de les Jornades autoritats (Exmo. Degà Il·ltre. Col·legi Advocats de Jerez i Ayto de Jerez)
10:00-11:00 Conferència “Implantació Servei de mediació comunitària provincial a Màlaga”, SOLUCION@ Mediació
11:00 – 11:30 Pausa
11:30 -12:55 Simulació d´una mediació comunitària amb participació d´actors i dirigides per mediadors professionals
12:15 -13:15.-Posada en Comú, taula rodona professionals.
13:15 – 14:00.-“Mediació en centres escolars”, Sr. JOSÉ ANTONIO VEIGA, Mediador i codirector de l'escola PROMEDIACIÓ

Sessió de tarda:
16:00 -16:45.- Conferència “Full de ruta de la mediació intrajudicial”, Sra. MARIA ISABEL CADENES BASOES Jutgessa de 1a Instància
16:45-17:30 Conferència “La importància de la gestió de les emocions en mediació” Sra. ELENA BAIXAULI GALLEGO , professora associada Facultat de Psicologia Universitat de València. Presidenta de ADIMER
17:30 –18:00.- Pausa.
18:00 -19:30 Simulació d'una mediació familiar amb participació d'actors i dirigides per mediadors professionals
19:30- 20:00.- Posada en Comú, taula rodona professionals
20:00.- Acte de Clausura

Jornada vàlida com a formació contínua – 8 hores

Inscripció fins al 09 de desembre 2015: http://mediadorandalucia.com/jornadas-mediacion/

Més informació: jornadas@mediadorandalucia.com

Si estàs interessat tant en formació contínua com en formació per a l'accés al registre de mediadors/es del Ministeri de Justícia, obtindràs un 20% de descompte a la matrícula del curs universitari en mediació impartit per Mainfor per començar al gener de 2016.

Enllaç al curs: http://www.eimediacion.edu.es/