9è edició del curs universitari d'accés al registre de mediadors/es del Ministeri de Justícia

El proper 15 de Gener tindrà lloc la 9a edició del Curs Universitari en Mediació Civil, Mercantil i Familiar d'accés al registre de mediadors/es del Ministeri de Justícia, homologat per la Universitat Rei Juan Carlos I i impartit per Mainfor.

El curs, que es desenvolupa a 8 setmanes de formació en línia, us permetrà complir amb el requisit de formació complementària exigit a la Llei 5/2012, de 6 de juliol, i el RD 980/2013, de 17 de desembre, per exercir com a mediador/a dins làmbit nacional.

Característiques del curs

100 hores en línia

Data inici: 15. Gener.2016

8 setmanes de durada

65 hores teòriques i 35 hores pràctiques

Actualment, la mediació es converteix en un recurs avantatjós per resoldre els conflictes i, des dels diferents organismes nacionals, es potencia la utilització daquesta alternativa. Per exercir de mediador/a, i poder ampliar els seus serveis, cal disposar de:

1. Titulació Universitària/FP Superior
  2. Assegurança de Responsabilitat Civil
  3. Curs de 100 hores impartit per Mainfor acreditat davant del Ministeri de Justícia

Per més informació, podeu consultar a la pàgina web del curs: www.eimediacion.edu.es, el claustre docent, els continguts ajustats a la normativa i les diferents opinions dels més de 100 alumnes formats amb nosaltres. A més, el curs és 100% bonificable a través de les assegurances socials de l'empresa i disposa de beques per a estudiants i recent titulats/des i ajuts per a aturats/des.

Podeu remetre els vostres dubtes i inscripció a la prova gratuïta a través del formulari disponible en aquesta mateixa web o contactar directament amb la Coordinadora del curs, Alicia Pérez al 661 677 229.