Jornada Solidària La Mediació i el seu Valor Educatiu: construint espais de convivència pacífics

Queda obert el termini d'inscripció a la Jornada Solidària "La Mediació i el seu Valor Educatiu: construint espais de convivència pacífics" que se celebrarà el proper divendres 20 de setembre de 2013 al centre cultural La Vidriera, Malià (Cantàbria) i que comptarà amb la presència de experts de reconegut prestigi com el Professor Sr. Juan Carlos Torrego, Sr. Oscar Daniel Franco Conforti i Sr. Juan Amodia de la Riva, entre uns altres.

La celebració de la jornada neix amb motiu del III Aniversari de l'Associació de Mediació de Cantàbria (AMECAN), així com amb motiu de la inauguració l'any 2013 del Servei de Mediació Municipal de l'Ajuntament de Camargo que l'entitat gestiona.

La Mediació és la nova eina que fomenta el diàleg, la comunicació i el consens, i permet construir una cultura de pau on els valors de justícia, participació i solidaritat són molt més que un ideari; són valors en acció. En de finitiva, és possible Educar des del Conflicte a través de la Mediació, ja sigui als Centres Escolars, com també en qualsevol altre àmbit on la Mediació transmeti la seva cultura de pau, creant una societat més humanitzada, on la col·laboració i el compromís vagin substituint la concepció imperant de ciutadans adversaris.

• Destinataris: Els Professionals de la Mediació en Conflictes, així com la ciutadania en general, professionals intervinents en làmbit social com Psicòlegs, Treballadors Socials, Educadors, Advocats, etc, professionals intervinents en làmbit educatiu com Orientadors Escolars, Docents, etc.
  • Objectius: Aprofundir en l'estudi de la institució de la Mediació així com analitzar les diferents funcions que compleix com a instrument de canvi social, en especial, la força educativa que posseeix respecte a les parts intervinents en la resolució del conflicte com sobretot, com a nou paradigma de gestió i resolució de conflictes dins làmbit Escolar.

*Els beneficis econòmics obtinguts de la Jornada es destinaran al Banc d'Aliments, cooperant a més amb l'entitat ManipulatsSolidaris.org i amb la Coordinadora contra l'Atur.

Per a més informació i descarregueu el formulari d'inscripció: