Ofertes de feina per treballar de mediador/a del 7 d'octubre al 13 d'octubre

Mediador/a Familiar – Educador/a Social a Madrid

Descripció

En grup Odissea seleccionen Educador/a Social especialitzat com a Mediador/a Familiar per incorporar en projecte pertanyent al sector públic.

Requisits

• Titulats/des universitaris en Educació Social.
  • Experiència mínima de 2 anys a Mediació Familiar. (No es valoren candidatures d'altres especialitats).
  • Estar en possessió d'un curs de preparació específic en aquesta àrea d'almenys 200 hores.
  • Inscrit al Registre de Mediadors

Funcions

• Servei dinformació.
  • Assessorament.
  • Atenció psicològica per donar resposta a les dificultats que poden sorgir a la convivència.
  • Formació per a les famílies.

Si estàs interessat/ada en aquesta oferta laboral, pots accedir i inscriure't a ella aquí.

Mediador/a Social en conflicte d'habitatge a Castelló

Descripció

Intervenció amb famílies en conflicte dhabitatge que presentin problemàtica social. Mediació i intermediació en casos. Treball combinat entre la realització d'intervencions en immobles i l'elaboració d'informes, facilitant-ne informe diari.

Requisits

• Titulat en Treball Social (Diplomatura i Grau) o llicenciatures o afins.
  • Formació específica en Mediació, negociació i resolució de conflictes.
  • Carnet de conduir B i vehicle propi.
  • Ordinador portàtil i telèfon mòbil amb targeta prepagament.
  • Maneig nivell intermedi de paquet Microsoft Office (Excel, Word), Dropbox i email (Outlook i Gmail).
  • Elaboració i desenvolupament dinformes amb reporti diari.

Mediador/a Intercultural a Granada

Descripció

Oferta pública d'ocupació a mitja jornada i de manera temporal per a la prevenció, el seguiment i el control de l'absentisme escolar i atenció a l'alumnat immigrant.

• Estudis mínims batxillerat
  • Coneixement d'Àrab