Ofertes de feina en mediació del 6 al 12 de març

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a a Almeria.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 lloc de treball com a mediador/a a Almeria.

Funcions

• Vetllar pel compliment dels criteris generals de gestió dels projectes alineats amb la missió, la visió i els valors de l'entitat.
  • Generar sinèrgies entre projectes i rèplica de bones pràctiques.
  • Dinamitzar espais daprenentatge entre responsables de projectes.
  • Suport a la RE en els processos de selecció i en la posada en marxa dels nous projectes.
  • Seguiment i control pressupostari dels diferents projectes.
  • Seguiment i justificació tècnica dels projectes de làrea.

Requisits

• Titulat/ada en Ciències Socials: Treball social, Educació social.
  • Coneixements d'informàtica de nivell avançat (Office).
  • Experiència d'almenys dos anys en intervenció amb persones o famílies amb risc d'exclusió social i situació de vulnerabilitat habitacional.
  • Experiència almenys de tres anys en gestió d'equips.
  • Es valorarà: formació mínima de 200 hores en gestió de conflictes i mediació.
  • Curs de direcció de centres de serveis socials.
  • Formació en intervenció des de la perspectiva de gènere.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a intercultural a Melilla.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a intercultural a Melilla.

Funcions

• Planificar, executar i avaluar les activitats de mediació intercultural del programa dinfants en moviment.
  • Informació, mediació i interpretació, detecció de vulnerabilitats, prevenció i resolució de conflictes.
  • Contribuir amb el disseny, l'execució i el monitoratge d'activitats psicosocials de participació infantil i juvenil.
  • Facilitar el treball en xarxa amb altres agents (centres, serveis...) per garantir la qualitat de la resposta i del servei.

Requisits

• Títol universitària en Treball social, educació, integració social, psicologia, mediació intercultural, pedagogia o afins.
  • Formació i coneixements a: Protecció, drets d'Infància i/o participació infantil i juvenil.
  • Idiomes imprescindibles: castellà, anglès i francès.
  • Experiència en el disseny i la implementació d'eines d'intervenció amb infància i de monitorització d'activitats.
  • Valorables coneixements i experiència en treball comunitari.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.

Ocupació mediador/a intercultural a Sevilla.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a intercultural a Sevilla.

Funcions

• Realitzar tasques dintervenció educativa amb els menors/joves i/o famílies, sent el responsable de la formació integral i globalitzadora del menor/jove o grup de menors/joves al seu càrrec.
  • Participar, juntament amb els tècnics i sota la direcció del director i/o coordinador, en el procés educatiu del menor/jove, fent funcions d'orientació, programació, execució i avaluació.
  • Elaboració i seguiment del pla dintervenció de cada menor/jove o grup.
  • Supervisar el treball de lauxiliar tècnic educatiu i controlador/a.
  • Contribuir de forma activa al manteniment de la seguretat i l'ordre del centre i supervisa i dóna resposta davant de possibles emergències que tinguin lloc al grup al seu càrrec.

Requisits

• Titulació compatible amb el lloc de treball: Formació universitària de diplomatura o grau (preferentment en Educació Social) o de llicenciatura o grau en disciplines humanes, socials, de l'educació o disposar d'habilitació professional relacionades amb la tasca que es desenvolupa des dels Centres de Protecció de menors.
  • Domini de l'Àrab Natiu o C1 acreditat.
  • 2 anys d'experiència en l'àmbit de la protecció de menors o 300 hores de formació addicional a l'àmbit social.
  • Acreditació del requisit de no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual.
  • Capacitat dorganització i gestió.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.