Ofertes de feina en mediació del 17 al 23 d'abril

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a a Almeria.

Descripció del lloc

Es busca un/a mediador/a a Almeria.

Funcions

• Afavorir una educació intercultural basada en valors com ara la igualtat, el respecte i la diversitat.
  • Promoure actituds, conductes i canvis socials que rebutgin la discriminació cultural i desenvolupin relacions igualitàries entre les diferents cultures.
  • Impulsar el diàleg i l'empatia com a eines de resolució de conflictes.
  • Promoure un llenguatge inclusiu i respectuós, per evitar els estereotips, prejudicis i rebuig.
  • Fomentar les activitats que es dirigeixin al coneixement entre els menors.

Requisits

• Titulació compatible amb el lloc de treball: formació universitària de diplomatura o grau.
  • Domini de l'Àrab Natiu o C1 acreditat.
  • Residència a Serón o disponibilitat per desplaçar-se al centre de treball.
  • Experiència acreditada d'almenys dos anys en el seu àmbit d'actuació o formació addicional a l'àmbit psicosocial, laboral i/o socioeducatiu d'almenys 300 hores de durada.
  • Experiència treballant amb infància i adolescència.
  • Participació en projectes internacionals.
  • Voluntariat/participació en activitats d'ONGs.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.

Ocupació mediador/a cultural per a museus a Gipuzkoa.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a cultural per a museus a Gipuzkoa.

Funcions

• Atendre i informar els visitants del museu de les diferents activitats i exposicions.
  • Acompanyar, atendre i ajudar persones amb necessitats especials.
  • Controlar els accessos i la gestió de cues del centre.
  • Realitzar la venda d'entrades i la gestió de la caixa del museu.
  • Gestionar el punt de venda d'audioguies del centre.
  • Dur a terme el control del material informatiu i la reposició de material.
  • Organitzar, gestionar i fer les visites guiades a les exposicions.
  • Gestionar les necessitats de material auxiliar per a la impartició de visites guiades.
  • Preparar lespai per a les diferents activitats i tallers del centre.

Requisits

• Promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones.
  • El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
  • Apassionades de la música, la seva història, i, de les darreres tendències en Realitat Virtual.
  • Titulació Universitària en Treball social, Integració social, Psicologia, Mediació o afins.
  • Formació i coneixements a: Protecció, drets d'Infància i/o participació infantil i juvenil.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.

Ocupació mediador/a intercultural a Osca.

Cal un mediador/a intercultural a Osca.

Funcions

• Funcions d'interpretació i traducció en els processos de comunicació entre les menors i els professionals, tant en els processos informatius com d'intervenció, per assegurar-ne la fiabilitat vencent la barrera del llenguatge.
  • Donar suport als educadors a desenvolupar la metodologia correctament i intervenir amb els menors facilitant espais de convivència afectiva i normalitzada.
  • Serà model d'identificació dels menors atesos quant a pautes de comportament i exercici de rols socials integradors a la societat actual.
  • Participarà a l'organització de les activitats de la vida quotidiana (sanitari, escolar, higiene…) en funció dels objectius educatius previstos per a cada menor.
  • Vetllar pel bon funcionament de la convivència i del compliment de la normativa del recurs.

Requisits

• Disposarà de titulació relacionada amb mediació intercultural i tindrà un domini contrastat almenys de l'idioma àrab o francès.
  • Acreditació del requisit de no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual.
  • Capacitat dorganització i gestió.
  • Flexibilitat horària.
  • Permís de conduir.