Ofertes de feina per treballar de mediador/a del 22 d'abril al 29 d'abril

Ofertas de empleo para trabajar como mediador

Mediador/a social amb idiomes a Madrid

Descripció

A la Creu Roja a la Comunitat de Madrid busquem Mediadors/es socials amb idiomes per poder treballar en diferents dispositius d'emergència social.

Requisits

• – Formació Professional de Grau Superior.
  • – Experiència acreditada d'almenys 1 any com a mediador/a social.
  • Nivell fluid d'idiomes: anglès i/o francès
  • – Coneixements d'informàtica nivell usuari

Requisits a valorar

• – Experiència en el treball amb voluntaris/es
  • - Pertànyer a alguns dels col·lectius de població vulnerable contemplats al pla d'ocupació de Creu Roja Espanyola
  • – Estar en possessió de certificat de discapacitat

Funcions

• - Donar suport al disseny, planificació daccions dintervenció i formació dels participants, desenvolupant funcions i gestions pròpies dels seus coneixements i de làrea de pertinença.
  • -Realitzar les accions per facilitar la integració dels participants al projecte.
  • -Gestionar la comunicació entre les parts implicades en el projecte.
  • -Atendre les demandes i les peticions d'informació dels participants.
  • -Gestionar i coordinar-se amb entitats públiques o privades, internes o externes lligades a lactivitat desenvolupada.

Si estàs interessat en aquesta oferta laboral, pots accedir-hi aquí.

Mediador/a intercultural a Cadis

Requisits

• -Grau Universitari/ Llicenciatura i Enginyeries/ Diplomatures i Enginyeries Tècniques
  • -Formació matèria de mediació intercultural, en matèria d'immigració i/o en matèria de protecció de menors.
  • -Experiència com a mediadora o mediador intercultural amb menors immigrants a l'Agència.
  • -Experiència com a mediadora o mediador intercultural amb menors immigrants en altres centres públics.
  • -Es valora experiència com a mediadora o mediador intercultural amb menors immigrants en centres concertats/privats.
  • -Experiència com a educadora o educador amb menors immigrants en centres públics de protecció de menors.
  • -Es valora experiència com a educadora o educador amb menors immigrants en centres concertats de protecció de menors.

Funcions

• -Realitzar les actuacions tècniques de caràcter especialitzat necessàries per a la detecció de necessitats dels menors.
  • -Atenció i seguiment dels menors que emigren i són tutelats per l'Administració de la Junta d'Andalusia.

Si estàs interessat en aquesta oferta d'ocupació, hi pots accedir aquí.

Ofertas de empleo.

Mediador/a integral de conflictes a Granada

Descripció

AMA Desokupa SL cerca un perfil de mediador/a integral de conflictes a Granada.

Requisits

• -Títol oficial universitari o de formació professional superior (Dret, Psicologia, Psicopedagogia, Sociologia, Pedagogia, Treball Social o Educació Social, o qualsevol altra homòloga de caràcter educatiu, social, psicològic o jurídic).
  • -Formació específica de postgrau en mediació familiar
  • -Aspectes psicològics, dètica de la mediació, de processos i de tècniques de comunicació, negociació i de resolució de conflictes.
  • -Estar inscrit al Registre de Mediació Familiar d'Andalusia.

Funcions

• -Visitar immobles assignats de la comunitat d'Andalusia, Múrcia i part de la taca, en funció de la situació ocupacional.
  • -Mediació amb els ocupants dels immobles

Si t'interessa aquesta oferta laboral, hi pots accedir aquí.

Mediador/a intervenció menors a Granada

Descripció

Cal mediadors o mediadores per a Intervenció amb persones menors en risc d'exclusió o conflicte social.

Requisits

• -Titulació universitària o títol de grau en les disciplines de dret, psicologia, psicopedagogia, sociologia, pedagogia, treball social o educació social, o qualsevol altra homòloga de caràcter educatiu, social, psicològic o jurídic.
  • -Formació específica de postgrau en mediació penal de menors.
  • -Acreditar experiència mínima de 2 anys en intervenció amb persones menors en risc dexclusió o conflicte social.

Funcions

Intervenció i mediació amb persones menors en risc dexclusió o conflicte social.

mediador de conflictos en granada