Ofertes de feina en mediació del 12 al 18 de desembre

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a intercultural a Barcelona.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 lloc de treball com a mediador/a intercultural a Barcelona.

Formació

• Suport a DTS i Ed SOC dels equips d'assentaments per mediar i facilitar la vinculació.
  • Promoure actituds adequades. Apropes els recursos comunitaris a les persones ateses.
  • Treball en equip amb la resta de professionals del servei.

Requisits

• Formació universitària en alguna disciplina relacionada amb les ciències socials.
  • Formació específica en mediació intercultural.
  • Coneixement de la llengua romanesa.
  • Valorable experiència en intervenció directa amb PSH

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a intercultural Sevilla.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a intercultural Sevilla.

Funcions

•  Realitzar tasques dintervenció educativa amb els menors/joves i/o famílies, sent el responsable de la formació integral i globalitzadora del menor/jove o grup de menors/joves al seu càrrec.
  • Participar, juntament amb els tècnics i sota la direcció del director i/o coordinador, en el procés educatiu del menor/jove, fent funcions d'orientació, programació, execució i avaluació.
  • Elaboració i seguiment del pla dintervenció de cada menor/jove o grup.

Requisits

• Formació universitària de diplomatura o grau (preferentment a Educació Social).
  • 2 anys d'experiència en l'àmbit de la protecció de menors o 300 hores de formació addicional en l'àmbit social.
  • Domini de l'Àrab Natiu o C1 acreditat.
  • Acreditació del requisit de no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual.

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació per a mediador/a comunicatiu Saragossa.

Descripció del lloc

S'ofereixen lloc de treball per a mediador/a comunicatiu Saragossa.

Funcions

• Ajudar-los a formar un projecte sòlid i durador en el temps seleccionem per treballar directament amb ells personal.
  • Treballar amb discapacitats amb el 100% de discapacitat.

Requisits

• Tingueu un nivell alt en llengua de signes
  • Sigui creativa i intuïtiva
  • Li apassionin els reptes
  • Si sap braille, molt millor.
  • Us agradi l'esport: nedar, caminar, patinar,…