Ofertes de feina en intervenció amb menors del 12 al 18 de desembre

Ocupació Educador/a social a Valladolid.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 llocs de treball com a educadors socials per treballar a centres de menors a Valladolid.

Funcions

• Responsabilitats bàsiques (Tasques bàsiques en què es descompon la Missió del lloc de treball i de la realització del qual és responsable el titular ja sigui directament o per mitjà dels seus subordinats. Només es descriuen els aspectes crítics del lloc que vistos en el seu conjunt informen de la seva raó de ser):
  • És el responsable directe del manteniment i desenvolupament harmònic de les normes de convivència dins del Centre. Assumeix la guarda legal dels menors dins del Projecte o Centre a càrrec seu
  • Promou en els menors o els joves els valors ètics i morals, així com l'aprenentatge de les pautes de conducta i convivència dins del Centre, adquisició d'hàbits o canvis d'aptitud mitjançant la motivació, la relació interpersonal i l'exemple.

Requisits

• Titulació Universitària mitjana o superior a l'Àrea de les Ciències Socials.
  • Experiència professional en serveis socials, protecció infantil, acolliment residencial i en funcions gerencials.
  • 2-4 anys d'experiència demostrada en gestió de centres residencials de serveis socials.
  • Planificació i organització, adquisició i coneixement de noves tècniques, capacitat didàctica i formativa, compromís amb lorganització.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació per a Educador social en àrea de menors a Granada.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a Granada.

Funcions

• Recollir informació a l'entorn sociofamiliar del menor/jove, analitzant les variables més significatives, mitjançant entrevistes individuals o familiars tant al centre de treball com al propi domicili dels menors.
  • Desenvolupar linforme social, establint pautes dactuació amb el menor/jove i el seu entorn.
  • Elaborar i emetre informes tècnics sobre els menors/joves, en els quals es valori la situació del menor i el seu entorn.
  • Assessorar i donar suport a la direcció del centre.
  • Orientar els professionals que desenvolupen el seu treball en contacte directe amb els menors/joves sobre les característiques particulars de cadascun per aconseguir els objectius establerts en els seus programes individuals.
  • Determinar la situació psicosocial de cada menor/jove de manera individualitzada.
  • Afavorir una millor adaptació dels menors/joves i la seva reintegració psicosocial, millorant l'assumpció de responsabilitats i competència sociofamiliar de cada menor/jove.
  • Aportar informació rellevant de caràcter tècnic en els processos judicials dels menors/joves quan aquesta sigui requerida per la direcció.

Requisits

• Titulació compatible amb el lloc de treball: Formació universitària de diplomatura o grau en Treball Social.
  • Haurà de comptar amb experiència acreditada d'almenys dos anys en el seu àmbit d'actuació o formació addicional a l'àmbit psicosocial, laboral i/o socioeducatiu d'almenys 300 hores de durada.
  • Experiència amb menors i joves que formen part del servei de protecció.
  • Acreditació del requisit de no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual.
  • Capacitat dorganització i gestió.
  • Flexibilitat horària.

Ocupació per a Educador social a Àlaba.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a Àlaba.

Cal incorporar personal educatiu a l'àmbit de centres penitenciaris amb la finalitat d'acompanyar i d'oferir ajuda a joves magrebis amb edats compreses entre 20 i 25 anys privats de llibertat en el seu desenvolupament personal i integració social.

Requisits

• Imprescindible: domini de l´àrab oral i escrit.
  • Diplomatura – Educació Social.
  • Experiència mínima almenys de 2 anys.