UNAF sensibilitza en mediació familiar i intergeneracional professionals i famílies, a Madrid i Sevilla

Durant la darrera setmana de setembre els i les professionals de sensibilització en mediació d'UNAF van impartir diversos tallers a Sevilla i Madrid, amb aproximadament unes 70 persones assistents entre els quatre tallers celebrats.

En el marc dels programes de sensibilització en mediació que UNAF desenvolupa aquest any, la setmana passada les tècniques dels respectius programes de mediació familiar i mediació intergeneracional van oferir uns tallers dirigits a professionals i famílies respectivament.

D'una banda, Morón de la Frontera (Sevilla) va ser l'escenari per al taller de sensibilització per a professionals i famílies a Mediación Familiar. Una trobada desenvolupada amb treballadors i treballadores socials, del centre dinformació a la dona, policia i professionals deducació primària i secundària. Marta Chacón, tècnica del programa de sensibilització que va oferir el taller juntament amb el mediador familiar d'UNAF Manahem Moya, va valorar molt positivament aquest taller on, a més, “es va establir una participació activa sobretot a la dinàmica de grup, simulant una sessió de mediació familiar”.

D'altra banda, i ja durant la tarda, es va fer un taller enfocat a famílies en què es va recapacitar sobre el benestar dels fills i filles, es van oferir pautes per ajudar-los a comprendre millor la situació per la qual travessen els i les menors, i com acostar-nos-hi per explicar-los la situació de ruptura que es produeix a la família .

Mediació amb adolescents

Entendre i conèixer els canvis i les dificultats de l'adolescència; conductes de risc de l'etapa adolescent i indicadors de problemes, o com ajudar els i les joves van ser alguns dels assumptes que es van abordar al primer taller de sensibilització per a famílies en Mediació Intergeneracional que va tenir lloc a l'Espai d'Igualtat Clara Campoamor de Madrid de la mà de les tècniques Belén Rodríguez-Carmona i Inés Alonso el 26 de setembre. Una trobada participativa i amb molta reflexió, en què les famílies van compartir les seves experiències i es va donar peu a interessants debats.

Així mateix, el dia 28 de setembre es va abordar un taller amb la mateixa temàtica però aquesta vegada adreçat a professionals dels Serveis Socials de lAjuntament dAlcobendas. En la mateixa línia que els anteriors, es van abordar múltiples qüestions entorn de la mediació en famílies amb fills i filles adolescents amb l'objectiu de sensibilitzar i donar eines als professionals per ajudar les famílies a transitar en l'etapa de l'adolescència.

Des de UNAF i els seus programes de sensibilització en particular, es continuaran celebrant tallers als mesos d'octubre i novembre, i sobre els que anirem donant bon compte a les nostres xarxes socials i al bloc de mediació.

A Escola Internacional de Mediació t'oferim totes les eines per poder accedir al registre de mediadors i començar a treballar com a mediador/a, amb el nostre curs d'Expert en Mediació de 300 hores podràs inscriure't al Registre de Mediadors del Ministeri de Justícia així com als Registres autonòmics de Mediació familiar.

• Inici del curs dia 3 de desembre i 8 mesos de durada.
  • Formació 100 % online amb classes en directe que sempre tindràs disponible al teu campus l'endemà.
  • Contingut 100 % actualitzat.
  • 5 experts docents a la teva disposició. Claustre multidisciplinar.
  • Finançament sense interessos des de 79 €/mes.
  • 15 dies de garantia des de l'inici en què si decideixes donar-te de baixa se't torna l'import invertit.
  • 7 especialitats a escollir.

Converteix-te en expert en mediació!!