L'Escola Internacional de Mediació comptarà amb Tomás Prieto com a ponent per realitzar un webinar sobre 'Empleabilitat i Teletreball a la Mediació'

L'Escola Internacional de Mediació, a la recerca per difondre fórmules que permetin millorar el teletreball durant el període de COVID-19, comptarà amb Tomás Prieto, CEO de 'A MEDIAR NEWS', per dur a terme un webinar gratuït sobre Ocupació i Teletreball a la Mediació, a través d'aplicació Zoom.

A la ponència, que es farà el dijous 14 de maig a les 17:00h, s'oferiran claus sobre quines branques d'especialització són les més adequades en funció de la nostra carrera d'origen, com dur a terme la transformació digital a la Mediació o els nous nínxols que estan apareixent en aquest àmbit.

Estigueu molt atents i atentes a les nostres xarxes socials! Us anirem oferint més informació sobre el Webinar al llarg de la setmana.

Podràs inscriure't aquí:

Facebook i LinkedIn