Eim Mediación Web
  • es_ES
  • en_GB
  • ca

Acord de col·laboració entre L'Escola Internacional de Mediació i l'Associació Pro-Col·legi de Pedagogia i Psicopedagogia de la Comunitat de Madrid

No hi ha dubte de la importància de la mediació en àmbits com l'educatiu, el laboral, l'intercultural, etc. I com la Pedagogia i psicopedagogia juguen un paper molt important dins aquest sector, per això…

És la mediació una sortida professional real per a pedagogs/gues i psicopedagogues/es?

Rotundament sí.

Des de la nostra Escola, hem aconseguit recentment un acord de col·laboració amb la Associació Pro-Col·legi de Pedagogia i Psicopedagogia de la Comunitat de Madrid amb lobjectiu de poder crear una sinergia entre diferents entitats. Mitjançant aquesta aliança es donarà a conèixer als associats/es una formació acreditada i pràctica per accedir al registre de mediadors del Ministeri de Justícia, per exercir com a mediador/a.

A més, els membres d'aquesta associació comptaran amb un descompte del 10% a totes les formacions de l´Escola Internacional de Mediació.

Què és l'Associació Pro-Col·legi de Pedagogia i Psicopedagogia de la Comunitat de Madrid?

És una associació, nascuda el març del 2019, que busca impulsar la constitució del Col·legi Oficial de Pedagogia i Psicopedagogia a la Comunitat de Madrid. Compaginen aquesta tasca amb el desenvolupament d'activitats encaminades a millorar la tasca pedagògica, teixint una xarxa de suport que sostingui els i les professionals de l'educació.

Actualment compten amb 15 persones organitzades en comissions, al voltant de 80 persones
associades i amb entitats col·laborades com DIDE, Grupo Sorolla o la pròpia Escola Internacional de Mediació.

Volem agrair a PROCOLPED Madrid la seva col·laboració amb la nostra entitat, de manera pública, per l'interès mostrat a poder oferir als seus associats/es la formació i per part nostra agraïm el poder aportar el nostre granet de sorra al reconeixement d'aquests/es professionals, amb la possibilitat que puguin fer la nostra formació amb facilitats econòmiques.

La Mediació: una professió amb present i futur

Sense cap dubte aquesta col·laboració recolza els diferents perfils professionals, dins de l'Associació Pro-Col·legi de Pedagogia i Psicopedagogia de la Comunitat de Madrid, per a la seva inserció laboral com a mediadors/es.

Tots ells i elles són moltes vegades, el perfil idoni per resoldre conflictes de determinats caràcters (a l'àmbit familiar, a l'àmbit educatiu, laboral, intercultural, etc)

Des de la nostra Escola, entitat acreditada davant del Ministeri de Justícia per exercir en mediació amb més de 1800 alumnes ja formats, es destaca la importància de les dues disciplines: Pedagogia i Psicopedagogia, dins de la mediació.

Forma't en una professió amb present i futur. Forma't en mediació.