Oferta d'ocupació assessor/a comercial de formació

ofertas de empleo 1024x153 1

Oferta d'ocupació assessor/a comercial de formació

Ampliem el nostre equip!

Et consideres apassionat/ada de la comunicació digital? Internet és el teu medi natural? Et desenvolupes amb soltesa a RRSS? T'agrada innovar i et motiva treballar per projectes i objectius?

La Escola Internacional de Mediació pertany a Grup Mainjobs amb recorregut dins del sector de la formació i les noves tecnologies des d'on creem i impartim Postgraus Universitaris Online en col·laboració amb Universitats i grans empreses.

Si busques desenvolupar-te professionalment i personalment en un entorn digital on donem valor a les persones oferint un servei formatiu de màxima qualitat als nostres clients, ens agradaria conèixer-te.

Responsabilitats

La teva principal funció serà assessorar joves titulats universitaris amb ambició i ganes de desenvolupar-se professionalment que estiguin interessats/des en els nostres programes Màsters i Postgraus Online com a mitjà per complir el seu somni professional. Així mateix, col·laboraràs a la creació de campanyes publicitàries organització d´esdeveniments digitals.

Requisits

1. Titulació universitària.
  2. Perfil digital.
  3. Bona dicció, capacitat de comunicació verbal i escrita.
  4. Domini professional de CRM i canals de comunicació digital (FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN, TELEGRAM…)
  5. Experiència mínima de 1 any en venda telefònica.
  6. Perfil dinàmic.
  7. Perfeccionista, focus als detalls i la qualitat.
  8. Adaptació al canvi i capacitat d'aprenentatge, incorporem noves tecnologies i processos de manera continuada.

Funcions

1. Assessorament/Orientació Laboral.
  2. Comercialització Masters.
  3. Seguiment de lalumnat i pràctiques no laborals.
  4. Facturació, gestions amb empreses financeres, gestió d'incidències alumnat.
  5. Coordinació amb equip acadèmic.

Oferim

1. No ens importa on residisques, et facilitarem tots els mitjans per teletreballar.
  2. Incorporació a un equip consolidat, excel·lent ambient, encara que som molt exigents amb nosaltres mateixos.
  3. Formació inicial i contínua, aprenem diàriament.
  4. Salari fix + incentius.
  5. Jornada 20 hores setmanals, torns amb la resta d'equip per a conciliació.
  6. Estabilitat, ens volem jubilar amb tu.

El teu èxit i el nostre comencen aquí!

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a assessor/a fent clic aquí.

ofertas de empleo 1024x153 1

6 comentaris a “Oferta de empleo asesor/a comercial de formación”

1. Estic molt interessada a l'oferta laboral. Em desenvolupo perfecte amb les xarxes socials i internet.
    Perfil comercial i experiència de més de 5 anys.

Respon