Eim Mediación Web
  • es_ES
  • en_GB
  • ca

Ofertes de feina i licitacions per treballar com a mediador/a de l'11 al 18 de març

Ofertas de empleo.

Tècnic/a de coordinació de programa de mediació intercultural a Madrid

Descripció: La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip de l'àrea Cultures, Gènere i Sexualitats, per a la coordinació i la implementació de programes i serveis de Mediació Intercultural amb especialització en l'atenció a la Salut Sexual i Reproductiva i prevenció i atenció davant de totes les formes de violència de gènere contra les dones, i en específic la Mutilació Genital Femenina. També donarà suport a tots els projectes i accions de l'àrea. Requisits mínims: -Formació superior o complementària en: Mediació intercultural/Comunicació intercultural/Interpretació Intercultural (o integració social; i/o educació social; i/o treball comunitari; i/o treball social). -Formació en gènere. -Idiomes: castellà, anglès i/o francès i/o àrab. (Es valoraran altres idiomes/llengües). -Experiència en mediació intercultural. -Experiència en coordinació dequips o desenvolupament de projectes. Funcions: -Coordinació i posada en marxa dun programa de Mediació Intercultural especialitzada en Salut sexual i reproductiva i Gènere. -Coordinació del procés de selecció i formatiu de les persones interessades, incloent-hi els col·laboradors/es de la formació en col·laboració amb la resta de personal de l'àrea. -Impartició d'eixos formatius específics i elaboració o condensació de materials si fos necessari. -Seguiment i persona de referència per a l'equip de mediadores interculturals en formació, en col·laboració amb la resta de personal de l'àrea: dinamització, acompanyament, resolució de dubtes, aportació de referències, etc. Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí. Ofertas de empleo.

Tècnic/a social amb mediació per a Projecte Costes a Almeria

Descripció:  Fa més de 40 anys que la Comissió Espanyola d'Ajuda al refugiat, CEAR, defensa els Drets Humans i promou el desenvolupament integral de les persones refugiades, sol·licitants d'asil, apàtrides i migrants amb necessitat de protecció internacional i/o en risc d'exclusió social. Busca tècnic/a social per oferir informació i fer tasques d'interpretació i mediació per tal d'atendre d'urgència les arribades de persones migrants que desembarquen per costes a Espanya. En dependència directa de la Coordinació del Projecte Costes. Requisits mínims: -Titulació universitària a l'àmbit social (Treballador social, educador social…). -Imprescindible nivell avançat de francès i àrab, aquest últim a valorar depenent si ja hi hagués un tècnic/a que ho parli dins de l'equip del port. -Coneixement en protecció internacional. -Coneixement dels diversos contextos dorigen de les persones migrants. -Formació complementària en mediació intercultural o Integració Social (TIS). -Experiència de mínim de 3 anys en parades en atenció amb persones refugiades/migrants. -Carnet de conduir i vehicle propi. Competències: - Donar suport a la sensibilització i difusió d'informació d'accés al procediment d'asil, garantint-ne l'accés als drets, serveis i instal·lacions de recepció d'acord amb qualsevol necessitat especial. -Actuar com a enllaç lingüístic, comunicatiu i cultural entre el personal de les institucions públiques i privades i els usuaris del servei. Detectar i diagnosticar possibles situacions de vulnerabilitat a les persones migrants desembarcades. -Atendre i derivar a recursos especialitzats. -Realitzar activitats dinterpretació i traducció de documentació oficial i materials del servei. -Dinamitzar grups i moderar reunions. -Donar suport a la prevenció, resolució de conflictes i mediació intercultural. -Donar suport a la coordinació dactivitats amb entitats especialitzades, serveis socials, ajuntament, etc. implicades en el servei. Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí. Ofertas de empleo.

Tècnic/a social amb mediació a Alacant

Descripció: La Comissió Espanyola d'Ajuda al refugiat, CEAR, cerca tècnic/a social amb mediació per afavorir la integració social de les persones migrants, mitjançant una informació i orientació ajustades a les circumstàncies i necessitats específiques del col·lectiu, mitjançant l'accés als recursos comunitaris. Requisits mínims: -Titulació universitària en treball social, psicologia, educació social o altres de làmbit social. -Coneixement dels recursos socials de la Comunitat Valenciana, especialment de la província dAlacant i els seus municipis. -Idiomes: anglès i/o francès, i/o àrab. -Experiència mínima de 2 anys en intervenció social en làmbit relacionat amb el col·lectiu migrant i/o refugiats. -Experiència en la formulació, disseny i execució de tallers grupals -Formació especialitzada en mediació intercultural. Funcions: -Atendre de forma individual i/o grupal les persones usuàries, amb la finalitat de facilitar la informació i orientació bàsica sobre serveis públics i privats, accés a aquests, procediments administratius i la resta d'informació pertinent en cada cas per afavorir-ne la integració social i laboral. -Assessorar sobre drets i deures de les persones beneficiàries, coneixement de lentorn i funcionament dels serveis. -Realitzar entrevistes inicials i de seguiment, per a una valoració diagnostica integral. -Dissenyar, elaborar i fer el seguiment ditineraris individualitzats dinserció social i laboral. -Dissenyar i executar accions preformatives i formatives que permetin millorar l'ocupabilitat de les persones participants. -Dissenyar i elaborar eines de recerca de feina 2.0. -Informar i orientar sobre l'autoocupació i la creació d'empreses, homologació i altres tràmits necessaris per accedir al dret. Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí.