Ofertes de feina en mediació del 15 al 21 de maig

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a comunitari/ària a Barcelona.

Descripció del lloc

Es busca un/a mediador/a comunitari/ària a Barcelona.

Funcions

• Acollir i escoltar demandes, necessitats, interessos i posicions de cada part en conflicte.
  • Valorar, davant de cada petició de servei, les possibilitats del Servei de Mediació i Restauració Comunitària d'intervenció en aquest conflicte tenint en compte les circumstàncies d'aquest i les capacitats de les persones usuàries, a fi d'optar per la metodologia de gestió positiva de conflictes que pugui comportar un resultat més eficient (com la mediació, la facilitació, l'assistència a la negociació, la conciliació o les pràctiques restauratives).
  • Quan escaigui, desestimar el cas per no ajustar-se a cap dels supòsits d'intervenció des del Servei de Mediació i Restauració Comunitària, i derivar-lo a altres recursos o serveis si escau.
  • Coordinar-se amb determinats serveis municipals o altres recursos administratius o comunitaris, per al tractament, la gestió i el seguiment de conflictes especialment significatius, complexos o de gran abast.

Requisits

• Formació universitària de làmbit social (educació social, treball social, psicologia, antropologia, pedagogia, sociologia, ciències polítiques i de ladministració, etc.).
  • Experiència de més de 2 anys en la resolució de conflictes o intervenció psicosocial.
  • Postgrau homologat en mediació comunitària.
  • Registrat al registre de mediadors de dret privat.
  • Disposar del Certificat Negatiu de Delictes sexuals.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.

Ocupació mediador/a intercultural per a Castelló.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a intercultural per a Castelló.

Funcions

• Realitzaràs les gestions específiques i concretes pròpies de làrea de pertinença seguint criteris indicats per la persona responsable.
  • Valoraràs i faràs seguiments i avaluacions específiques dels usuaris.
  • Atendràs virtualment i presencialment persones participants al programa.
  • Participaràs en el procés d'acollida de participants, fent les valoracions oportunes en cada situació.
  • Dissenyaràs, planificaràs i executaràs els plans específics dintervenció, així com les activitats a desenvolupar.
  • Acompanyareu i orientareu de forma coordinada amb la resta de l'equip.
  • Lliuraràs béns, prestacions materials i/o econòmiques, etc. persones participants.
  • Mediaràs intercultural, familiar, comunitàriament i realitzaràs prevenció i resolució de conflictes entre les persones usuàries.
  • T'encarregaràs de la promoció cultural i de la participació ciutadana a la comunitat d'acollida.

Requisits

• Formació de Cicle Formatiu de Grau Superior, FP II o Batxiller.
  • Nivell mínim de B2 d'anglès i francès.
  • Carnet de conduir B
  • Competències: compromís amb l'organització, capacitat de treball en equip, capacitat organitzativa, habilitats socials i de comunicació i flexibilitat.
  • Orientació a la vulnerabilitat.
  • Coneixements de llengua àrab.
  • Experiència com a Mediador/a amb persones immigrants i/o refugiades en entitats públiques i/o del tercer sector i/o menors en situació de desprotecció.
  • Ser personal laboral o voluntari/ària actiu/iva de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable contemplats al Pla d'Ocupació de Creu Roja.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.

Ocupació mediador/a àrea d'inclusió a Las Palmas de Gran Canària.

Cal un mediador/a àrea d'inclusió a Las Palmas de Gran Canària.

Funcions

• Realitzaràs accions per facilitar la integració de participants al projecte.
  • Atendràs les demandes i les peticions d'informació dels participants que siguin de la seva competència.
  • Et coordinaràs amb els professionals de l'equip i participaràs a les reunions establertes.
  • Elaboraràs i gestionaràs la documentació de lactivitat desenvolupada.
  • Reportaràs el responsable immediat d'acord amb allò establert.
  • Tindràs control, maneig i gravaràs a les aplicacions informàtiques.
  • Coneixeràs i compliràs la normativa de la institució en relació amb la feina a realitzar.
  • Elaboraràs informes i memòries de la teva àrea dactivitat.
  • Vetllaràs per la imatge de la institució.

Requisits

• Formació de grau relacionada amb làmbit psicosocial, disponibilitat horària i carnet de conduir.
  • Domini del francès i/o àrab, competències bàsiques de CRE: Compromís amb CRE, capacitat de planificació i organització, iniciativa i autogestió, capacitat de comunicació
  • Orientació a la vulnerabilitat, certificat de reconeixement del grau de discapacitat mínim de 33%.
  • Formació específica en mediació.

Inscriu-te aquí.