Ofertes de feina en mediació del 16 al 22 de gener

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a intercultural a Màlaga.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 lloc de treball com a mediador/a intercultural a Màlaga.

Funcions

• 1. Planificar, executar i avaluar les activitats de mediació intercultural del programa d'infància en moviment: atenció psicosocial, informació, mediació i interpretació, detecció de vulnerabilitats, prevenció i resolució de conflictes, gestió de casos, treball comunitari, reforç de capacitats.
  • 2. Contribuir amb el disseny, l'execució i el monitoratge d'activitats psicosocials de participació infantil i juvenil.
  • 3. Facilitar la feina en xarxa amb altres agents.
  • 4. Complir la gestió documental del servei (llistes assistències, contractes pedagògics, informes, etc.)
  • 5. Col·laborar amb les accions dincidència, comunicació i difusió de lentitat.
  • 6. Qualsevol altra tasca d'acord amb la seva categoria professional que li encomane el seu responsable.

Requisits

• Imprescindible experiència d'almenys 2 anys en experiència de treball amb menors i/o migrants.
  • Experiència en el disseny i la implementació d'eines d'intervenció amb infància i de monitorització d'activitats.
  • Valorable coneixements i experiència en treball comunitari.
  • Titulació Universitària en Treball social, integració social, psicologia, mediació o afins.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a intercultural a Sevilla.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a intercultural a Sevilla.

Funcions

• Informar, col·laborar i acompanyar els/les beneficiaris/àries en la realització de tràmits relacionats amb la vida diària i en aquells necessaris per a la seva atenció personal i familiar i per a l'accés a serveis o gestió de recursos.
  • Realitzar les gestions necessàries per a la prevenció i/o tractament a l'àmbit sanitari.
  • Realitzar les gestions necessàries per a l'escolarització dels menors i l'accés als recursos socioeducatius.
  • Proposar, desenvolupar i executar les activitats de lleure, contextualització social i cultural.
  • Acollir les persones i oferir acompanyament, tant dins com fora de la província.

Requisits

• Idiomes: almenys un dels següents: anglès i/o francès.
  • Domini del paquet office, especialment l'Excel.
  • Experiència mínima de 2 anys en intervenció.

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació per a mediador/a intercultural a Osca.

Descripció del lloc

S'ofereix lloc de treball per a mediador/a intercultural a Osca.

Funcions

• Funcions d'interpretació i traducció en els processos de comunicació entre les menors i els professionals, tant en els processos informatius com d'intervenció, per assegurar-ne la fiabilitat vencent la barrera del llenguatge.
  • Donar suport als educadors a desenvolupar la metodologia correctament i intervenir amb els menors facilitant espais de convivència afectiva i normalitzada.
  • Serà model d'identificació dels menors atesos quant a pautes de comportament i exercici de rols socials integradors a la societat actual.
  • Participarà a l'organització de les activitats de la vida quotidiana (sanitari, escolar, higiene…) en funció dels objectius educatius previstos per a cada menor.

Requisits

• Disposarà de titulació relacionada amb mediació intercultural i tindrà un domini contrastat almenys de l'idioma àrab o francès.
  • Acreditació del requisit de no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual.
  • Capacitat dorganització i gestió.
  • Flexibilitat horària.
  • Permís de conduir.