Llançament del nou web de l'Escola Internacional de Mediació

Estem de celebració perquè després de tant de temps i tanta feina comptem amb la nova web de l'Escola Internacional de Mediació!

Això suposa grans canvis necessaris: una web més intuïtiva, més ràpida, més directa i més propera, perquè es pugui navegar millor.

En aquesta nova web trobaràs moltes novetats que ens han servit per millorar. T'ho expliquem amb més detall a continuació.

Nova web

Comencem amb els canvis a trets generals, que serà el primer que vegis quan estiguis en aquesta nova web.

Presentem un disseny net, millorat i amb els colors corporatius de l'Escola per bandera. A més de l'aspecte estètic, el canvi de la nostra web antiga a la nova s'ha notat en les millores de rendiment, cosa que no es veu a simple vista però que hi és i afavoreix el funcionament de la nova web a més de l'experiència d'usuari.

La informació, disponible i actualitzada, la pots trobar a un sol clic al nostre menú superior: Oferta formativa, Registres de Mediació, Coneix EIM, Blog, Sol·licitud d'Admissió i Accés a estudiants.

Trabaja En Mediacion

La nostra secció de bloc renovada servirà per donar informació sobre notícies i articles sobre la mediació escrits a mà dels nostres professors en què es parli de temes actuals i de gran rellevància per als nostres alumnes. Ajudarà a comprendre millor la mediació i entendre la importància que té en el dia a dia.

Major usabilitat

A la Escola Internacional de Mediació comptem amb una gran varietat de especialitats, experts, cursos i màster online acreditats davant el Ministeri de Justícia per treballar com a mediador a tot el territori espanyol. Trobaràs una formació principal ia més podràs especialitzar-te en diferents àmbits de la mediació: Comerç internacional, educatiu, consum, concursal, accidents de trànsit, esportiva, bancària i hipotecària, comunitària, edificació i urbanisme, civil, mitjans electrònics, intercultural, familiar, mercantil, penal i penitenciària, laboral i sanitària .

La informació a la web està ubicada de manera que s'ha millorat la usabilitat a la web perquè l'usuari trobi allò que cerca de manera intuïtiva.

captura de pantalla 2021 05 18 a las 95627

Tots els serveis que tenim s'adapten als objectius que vol assolir cada alumne/a, de la mà d'un gran equip de docents.

Portal EIM Talent

Una gran característica d´aquesta nova web és que comptem amb la secció de EIM Talent, un portal d'ocupació per a alumnes i empreses.

Les empreses podran trobar els talents de mediació que es formen a la nostra escola depenent de la seva àrea d'especialització i els/les alumnes tindran la possibilitat de trobar les ofertes de feina que més s'hi adapten.

captura de pantalla 2021 05 18 a las 93954 1
Eim Talent Nueva Web

Et convidem a descobrir la nova web de l'Escola Internacional de Mediació!

Què et sembla? Explica'ns-ho en comentaris!

1 comentari a “Lanzamiento de la nueva web de la Escuela Internacional de Mediación”