Ofertes de feina per treballar de mediador/a del 9 al 16 de setembre

Mediador/a familiar – Educador/a Social a Madrid

Descripció

Seleccionem Educador/a Social especialitzat com a Mediador/a Familiar per incorporar en projecte pertanyent al sector públic.

Requisits

• Titulats/des universitaris en Educació Social.
  • Experiència mínima de 2 anys a Mediació Familiar. (No es valoren candidatures d'altres especialitats).
  • Estar en possessió d'un curs de preparació específic en aquesta àrea d'almenys 200 hores.
  • Inscrit al Registre de Mediadors.

Funcions

• Servei dinformació, assessorament, atenció psicològica i formació per a les famílies.
  • Proporcionaràs informació, orientació i atenció psicològica per donar resposta a les dificultats que poden sorgir a la convivència.

Si estàs interessat/ada en aquesta oferta laboral, pots accedir i inscriure't a ella aquí.

Mediador/a Intercultural a Cadis

Requisits

• Grau Universitari/ Llicenciatura i Enginyeries/ Diplomatures i Enginyeries Tècniques
  • Formació no reglada en matèria de mediació intercultural, en matèria d´immigració i/o en matèria de protecció de menors.
  • Experiència com a mediadora o mediador intercultural amb menors immigrants a l'Agència

Funcions

Realitzar les actuacions tècniques de caràcter especialitzat necessàries per a la detecció de necessitats, atenció i seguiment dels menors que emigren i són tutelats per l'Administració de la Junta d'Andalusia.

Mediador/a Social a Jaén

Descripció

Suma't a RASDesde de RAS INTERIM seleccionem MEDIADOR/A SOCIAL amb experiència en negociació i mediació amb llogaters, antics propietaris, comunitats, tema d'ocupacions per incorporació a un Bufet d'Advocats amb vacants a nivell nacional.

Requisits

• Experiència mínima d'un any realitzant gestió d'actius immobiliaris i negociació amb llogaters, a més de tasques de mediació. Coneixement d'Excel (taules dinàmiques)
  • Valorable nivell d'anglès alt.
  • Disponibilitat d´incorporació immediata, cotxe propi i possibilitat de viatjar amb cotxe propi.

Funcions

• Gestió de cartera dactius immobiliaris.
  • Negociació i mediació de conflictes a immobles.
  • Gestió dinformes, reports de situació setmanal i mensual.
  • Visites a immobles per a negociació.

Si estàs interessat/ada en aquesta oferta laboral, pots accedir i inscriure't en ella aquí.