11a Edició del Curs Universitari en Mediació: 5% de dte per als nostres subscriptors

Volem premiar la vostra fidelitat al bloc Ser Mediador i per això, us volem regalar un 5% de descompte a la matrícula del Curs Universitari de Mediació Civil, Mercantil i Familiar.

El proper 16 de maig començarà, mitjançant formació 100% en línia, la 11a edició del curs d'accés al registre de mediadors del Ministeri de Justícia i en aquesta ocasió, (si estàs llegint aquest post) ho pots fer amb un 5% de descompte menys.

Us recordem les característiques del curs:

• 100% online
  • 100 hores: 65 hores teòriques i 35 hores pràctiques
  • 8 setmanes de durada
  • Acreditat davant del Ministeri de Justícia

És important que sàpigues que el nostre curs et permetrà a 8 setmanes completar-ho i poder inscriure't al registre. A més, comptem amb assessorament per obtenir la pòlissa de lassegurança a un baix preu. Per això, si compleixes amb el requisit de titulació, els altres dos els obtindràs amb la nostra ajuda.

Una vegada que estiguis acreditat/da podràs:

• Exercir de mediador/a a tot el territori nacional.
  • Accedir al registre de mediadors del Ministeri de Justícia.
  • Accedir a les ofertes de feina publicades per a mediadors.
  • Participar en associacions i institucions de mediació.
  • Oferir els teus serveis de mediació als teus clients.

Així de fàcil!, A la nostra web www.eimediacion.edu.es, pots trobar tota la informació sobre el curs, a més de consultar el claustre docent compost per advocats, jutges, psicòlegs així com els descomptes a la teva disposició (enllaç directe aquí)

Qualsevol dubte et pots posar en contacte amb aperez@mainfor.edu.es