S'anima a participar-hi? Sortegem una matrícula per al programa universitari de mediació

Perquè a tots ens encanten els concursos i els premis… Hem volgut posar a prova els seus coneixements de mediació i premiar l'esforç… S'anima a participar-hi?

Us facilitem una notícia molt interessant que posa de relleu l'impuls que des de l'administració pública s'està donant a la resolució de conflictes a través de la mediació i les expectatives laborals que això comporta implícit. Al llarg d'aquesta notícia hem col·locat diverses errades i el concurs consisteix a trobar-les… Podrà trobar-lo? envieu la vostra resposta a través d'aquest formulari, si la resposta és correcta, només per participar obtindrà una beca del 50% de descompte sobre el preu original del programa universitari i potser, el més interessant, participarà al sorteig d'una matrícula gratis per a la propera convocatòria que iniciarà el 29 de maig 2017.

No perdi aquesta oportunitat i participi fins al proper 5 de maig de 2017.

Comencem?….

Feu clic aquí per veure la notícia amb l'error

Bases legals del concurs