Què hauràs de fer per reforçar la teva marca personal com a mediador/a a l'ERA POST COVID?

Si et vas perdre el webinar, aquí el podràs trobar complet. També podràs trobar tota la informació del vídeo resumida, lliscant cap avall

La pandèmia del COVID-19 està plantejant, a la societat actual, un repte a tots els nivells. "Després d'aquesta crisi s'escriurà un nou món, amb altres regles", va afirmar el Comissari del Mercat Interior, Thierry Breton. En l'àmbit formatiu i laboral, l'ambient pot semblar canviant i nebulós, però el nostre docent expert en Innovació i Marca Personal, Miguel Infantes Núñez, va oferir a la seva Webinar certes claus per tenir un branding exitós, a Mediació, a l'ERA POST COVID ':

Treu avantatge de la situació i continua formant-te durant aquest període per sortir reforçat com a professional. La Mediació i les seves 7 especialitats, ofertes per EIM, us permetran diversificar els vostres serveis, adaptar-vos amb situacions pràctiques a circumstàncies futures i complir amb la normativa vigent RD 980/2013 respecte a la formació contínua. Aquesta darrera l'has de fer, almenys, cada 5 anys, així que… Per què no començar ara?

MEDIACIÓ EN TRÀNSIT

Si vols orientar la teva carrera cap a la Mediació en Trànsit, hauràs d'aprofundir en nous apartats emergents com les restriccions d'accés a nuclis urbans, vehicles autònoms o descongestionar els serveis jurídics. Podràs crear una millor marca personal tractant aquests temes a través de podcasts.

MEDIACIÓ EN EDUCACIÓ

En el cas que vulguis bussejar entre les aigües de la Mediació a l'Àmbit Educatiu, Miguel Infantes va afirmar que els punts a destacar d'aquest apartat són: la formació privada o concertada, els organismes culturals, així com la formació en línia i els possibles conflictes que se'n derivin. La millor manera de crear branding a través d'ells és Youtube.

MEDIACIÓ EN CONSUM

Si el teu camp és la Mediació a Matèria de Consum, hauràs de crear branding a través d'Instagram tractant temes com impagaments i demores, conflictes hipotecaris o devolucions de serveis i productes

MEDIACIÓ EN COMERÇ INTERNACIONAL

Pinterest és una xarxa social adequada per crear branding si estàs especialitzat en Mediació en Comerç Internacional. Hi podràs postejar continguts de temes que interessarien als teus seguidors, com Internacionalització d'empreses, glocalització i cambres de comerç.

MEDIACIÓ INTERCULTURAL

A Facebook podràs abordar correctament assumptes concernents a la Mediació Intercultural, com ara immigració, col·lectius desafavorits o turisme residencial. Aquesta plataforma et permetrà interactuar amb els teus seguidors i reforçar la teva autoritat com a professional de la matèria.

MEDIACIÓ LABORAL

A LinkedIn podràs crear branding si el teu camp és la Mediació Laboral. Podràs postejar continguts de rabiosa actualitat, com ara ERTES, relació amb proveïdors externs o tancaments d'empreses.

MEDIACIÓ SANITÀRIA

Finalment, si el teu àmbit és la Mediació Sanitària, el nostre docent va ressenyar que Twitter serà el lloc adequat per donar cabuda a matèries com a licitacions, serveis d'assessorament personals o mediació grupal.

Per a més informació no dubtis a contactar amb nosaltres.

Estarem encantats d'escoltar-te i ajudar-te en tot el possible.

Feu un comentari