Mediació i Bioresolució de Conflictes

El proper 14 de Gener de 2015 a Alacant, tindrà lloc una taula rodona sobre la Mediació i Bioresolució de conflictes.

Com podem aprendre a identificar els nostres conflictes i saber resoldre'ls?

L'Organitza el Institut de Mediació, teràpia i tanatologia i tindrà lloc al CLUB Informació. Avda. Doctor Rico, 17, Alacant, a les 19:30 hores.

Es destacarà la importància de la mediació com a alternativa per a la resolució de conflictes, on totes les persones GUANYEN, conservant relacions. A més, es comentaran vinculacions amb la Intel·ligència Emocional, PNL, etc. Sens dubte es garanteix una bona taula rodona.

A més, es comptaran amb professionals del sector com Immaculada Sierra Pérez, Mediadora, biconflictòloga i tanatòloga, Armant Peñalver Serrano, Psicòleg i bioconflictòleg, Sandra Delgado mediadora i criminòloga, Natalia Portal, mediadora i advocada i Pau Jorda, Estudiant de Criminologia.