III Congrés Estatal per a la mediació: “Compartint experiència, dissenyant professió” a Bilbao

L'Auditori de la Universitat de Deusto (Bilbao) acollirà els propers dies 22 i 23 de Maig el III Congrés Estatal per a la mediació: “Compartint experiència, dissenyant professió”. Un espai dedicat al debat, la reflexió i la posada en comú d'opinions, idees i experiències professionals sobre la mediació civil i mercantil al nostre país.

Les jornades ofereixen l'oportunitat de conèixer l'aplicació de la mediació en àmbits molt diferents i igualment ofereix un apropament personal a aquells professionals de la mediació que actualment fan les seves tasques professionals en aquest camp.

Tindran lloc taules rodones i ponències que comptaran amb la presència de professionals a l'àmbit de la mediació. A més, també s'atorgarà als assistents la interessant possibilitat de fer nombrosos i variats tallers basats en lexperiència del dia a dia.

Pel que fa al preu, hi ha diverses tarifes disponibles: reduïda (per a estudiants i aturats), primerenca (inscripcions fins al 2 de maig) i general (inscripcions a partir del 2 de maig).