Ofertes de feina per treballar com a mediador/a del 17 de juny al 24 de juny

Mediador intercultural a Castelló de la Plana

Mediador/a intercultural per a Creu Roja amb idioma Francès i/o Anglès.

Requisits

• -Formació: Mínim Formació Professional de Grau Superior.
  • -Formació en mediació intercultural.
  • -Idioma: Anglès escrit i parlat, mínim Nivell B2 i/o Francès escrit i parlat Nivell B2.
  • -Carnet de Conduir B.
  • -Certificat negatiu de delictes sexuals emès pel Ministeri de Justícia.

Funcions

• -Mediació intercultural necessària del projecte.
  • -Realització dactivitats del projecte dirigides a persones usuàries.
  • -Acompanyament a persones usuàries en els àmbits dactuació del projecte.
  • -Gestió dactivitats de voluntariat.
  • -Elaboració dinformes i memòries.
  • -Promoció cultural i participació ciutadana a la comunitat d'acollida.
  • -Resolució de conflictes.
  • -Maneig de les diferents aplicacions que s'utilitzen per al seguiment de l'activitat.

Si estàs interessat en aquesta oferta laboral, pots accedir-hi i inscriure't-hi aquí.

Mediador/a comunitari a Granada

Requisits

• -Titulació universitària oficial en alguna de les disciplines de ciències socials o jurídiques. Es prioritzaran les següents: Treball Social, Psicologia o Educació Social.
  • -Formació específica de postgrau en mediació comunitària, impartida per una universitat o homologada per aquesta.
  • -Experiència acreditada d'almenys 1 any de realització de treball/so servei/s de mediació comunitària per a entitats públiques o privades, amb dedicació mínima de set (7) hores setmanals.

Funcions

• -Analitzar i resoldre problemes.
  • -Optimisme i entusiasme, Flexibilitat.
  • -Capacitat per liderar iniciatives.
  • -Organització i planificació.
  • -Fiabilitat tècnica i personal.
  • -Comunicació interpersonal.
  • -Treball en equip.
  • -Capacitat de Negociació.
  • -Iniciativa i autonomia.

Mediador/a intercultural a Cadis

Requisits

• -Grau Universitari/ Llicenciatura i Enginyeries/ Diplomatures i Enginyeries Tècniques.
  • -Formació en matèria de mediació intercultural, en matèria d'immigració i/o en matèria de protecció de menors.
  • -Experiència com a mediadora o mediador intercultural amb menors immigrants a l'Agència i centres públics.
  • -Experiència com a mediador/a intercultural amb menors immigrants en centres concertats/privats i centres públics de protecció de menors.

Funcions

• -Realitzar les actuacions tècniques de caràcter especialitzat necessàries per a la detecció de necessitats.
  • -Atenció i seguiment dels menors que emigren i són tutelats per l'Administració de la Junta d'Andalusia.