Sorteig d´una matrícula al mes

Aquest 2018 celebrem el nostre V aniversari i ja són més de 700 professionals els que s'han format amb nosaltres.

Per celebrar-ho sortejarem una matricula gratis per cada edició per agrair als nostres alumnes la confiança dipositada en nosaltres durant aquest temps.

Apunta't a la nostra 27a promoció i inscriu-te al registre estatal en només 8 setmanes. Vols ser l'afortunat/da?

Clica aquí i matricula't!

Condicions legals

Dates de començament i terminació de la promoció

La data de començament i acabament del termini de participació comprèn, des del a les 00:00. Els registres de matrícula que siguin posteriors a aquesta data no podran entrar a la promoció.

Mecànica de la promoció i requisits de participació

Aquest sorteig es durà a terme exclusivament entre els alumnes matriculats/des en cada edició que es realitzi el 2018. Per això, cal matricular-se al Programa, i si la persona resulta guanyadora se li tornarà l'import.

Nombre de guanyadors

Només hi haurà un guanyador/a per cada edició que podrà gaudir de la matrícula gratuïta independentment del mètode de pagament escollit.

Així mateix, el sorteig es realitzarà mitjançant la plataforma de selecció aleatòria Random.org, que emetrà un certificat de validesa.

Valor i naturalesa sobre el premi ofert

El premi final serà el lliurament de matrícula gratuïta, sigui quin sigui el mètode de pagament escollit per l'alumne.

Notificació als guanyadors

La data en què es realitzarà el sorteig i es comunicarà el guanyador/a serà 15 dies després de començar la formació. Es contactarà directament amb el premiat/da a través del telèfon de contacte o correu electrònic. També s'anunciarà a través del nostre bloc i diferents xarxes socials.

Post o comentaris

En el cas de la persona guanyadora, se li demanarà de forma voluntària fer un post perquè la resta de participants comprovin la validesa del sorteig. S'adverteix que no estaran permesos els comentaris el contingut dels quals es consideri inadequat, que siguin ofensius, injuriosos o discriminatoris.

Contacte i reclamacions

Cal assenyalar que els participants poden contactar amb nosaltres a través del nostre xat, número de contacte o xarxes socials, per a qualsevol dubte o reclamació.