Jornada Mediació sobre Divorcis Conscients

El proper dimecres 26 de novembre, tindrà lloc al Col·legi d'Advocats de Màlaga la Jornada de Mediació sobre Divorcis Conscients.

La jornada, és organitzada per la Secció de Mediació , i compta amb la convidada Sra. Alicia Serrano Chaves.  Llicenciada en dret per la Universitat de Màlaga. Experta en mediació familiar per la UNIA, a Coaching personal i executiu per ASESCO (Associació Espanyola de Coaching), a Educació Conscient i Mindfulness per la Universitat d'Almeria i Coach sistèmica per Cecilio Regojo deixeble directe de Bert Hellinger.

Sense cap dubte, un gran esdeveniment, per a tots els interessats en la mediació on podràs compartir idees i conèixer professionals del sector.

Detalls de les jornades:

Dia: Dimecres 26 de novembre

Hora: De 16:30 a 19:00

Lloc: Col·legi d'Advocats. Aula A

Inscripcions:

Menys de 3 anys de col·legiació, GRATUÏT
Resta de col·legiats 5 euros.
Altres interessats 15 euros.

Els col·legiats podran inscriure's a través de la oficina virtual de la web col·legial o mitjançant el butlletí dinscripció.

*Places a cobrir 40, prèvia inscripció

Des de Ser Mediador us animem a inscriure-us a l'esdeveniment i participar-hi activament.