Píndola informativa sobre el nostre Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris

Avui, dijous 11 de novembre, a les 12.00 h. en directe.

Et convidem a la nostra nova píndola informativa gratuïta “Resol tots els teus dubtes sobre el nostre Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris”

Què tractarem?

Coneix de primera mà el Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris impartit per l'Escola Internacional de Mediació, el qual us permetrà treballar com a mediador/a professional.

Inscriu-te a aquesta píndola informativa i coneix tots els detalls sobre la nostra formació: claustre docent expert, pla destudis, metodologia i contingut.

També parlarem sobre les sortides professionals, accés a registres de mediadors/es, la forma d'accedir a la nostra xarxa de professionals de la mediació EIM Talent i et presentarem tots els serveis extres que l'Escola Internacional de Mediació té preparats per ajudar-te al teu desenvolupament professional .

Vols convertir-te en un mediador 360º i resoldre en directe tots els teus dubtes sobre el Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris?

Fes la teva inscripció de manera gratuïta fent clic aquí

T'esperem!