Accedeix al nostre webinar professional

Les sortides professionals de la Mediació

Dilluns passat, 3 de desembre, va tenir lloc a la nostra Escola un webinar gratuït sobre les sortides professionals de la mediació a través de Youtube.

De la mà de sa senyoria D. Ricardo Pujol, Magistrat Jutge Jutjat Penal a Màlaga, titular del Jutjat d'Instrucció 1, Sra. Emilia Ramirez, mediadora i advocada i membre de la Comissió de Mediació de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Màlaga, i Dña. Susana Pérez, directora de la Escola Internacional de Mediació, podràs conèixer els requisits per treballar com a mediador/a a Espanya i cap a on avança la mediació al nostre país.

Al llarg d'aquesta classe online, us presentem la formació i especialitats que us habilitaran per exercir com a mediador/a a Espanya, així com al claustre docent del nostre curs de Mediació Civil, Mercantil i Familiar, experimentats magistrats/es, advocats/des i psicòlegs/òloges.

Accedeix avui mateix, comunica'ns-ho i et donarem accés al nostre campus durant uns dies perquè comencis a formar-te en matèria de mediació. Clica aquí i ens veiem al nostre webinar professional.

salidas mediacion