D. JOSÉ ANTONIO MIRETE PARRA

El curs de mediació en accidents de circulació, ha complert sobradament les meves expectatives en un àmbit nou, cobrint a més les exigències de formació establertes per la Llei 35/2015 per poder exercir com a mediador en matèria de trànsit. Destacar igualment, que la possibilitat de realitzar-lo de forma 100% online, facilita en gran mesura adaptar la progressió del programa formatiu a les circumstàncies personals i professionals de cada alumne. Finalment, voldria mostrar el meu agraïment als professors i la resta de personal integrant de l'Escola Internacional de Mediació, per la seva implicació durant el desenvolupament del curs, resolent tots i cadascun dels dubtes plantejats als fòrums, i fins i tot, per correu electrònic o telefònicament. Moltes gràcies.