Ofertes de feina per treballar com a mediador/a del 20 de maig al 27 de maig

Mediador/a intercultural a Madrid

Descripció

Cal per a Pis Tutelat Menors Estrangers No Acompanyats, Mediador/a Intercultural, a mitja jornada, posat en plantilla.

Requisits

• Disposaran de titulació en cicles formatius de grau mitjà, o certificats de professionalitat, en matèries relacionades amb làrea sociocultural.
  • Experiència contrastada en la realització de tasques de naturalesa similar.
  • Tindran un domini contrastat, si més no, de l'idioma àrab.
  • Experiència mínima certificada de treball amb menors i/o adolescents.
  • Capacitat d'aprenentatge, fiabilitat tècnica i personal, comunicació interpersonal i saber estar.

Funcions

• Comunicació entre els menors estrangers i els professionals del centre.
  • Mediar en les situacions de conflicte derivades de les dificultats idiomàtiques i/o diferències culturals o d'una altra índole.
  • Orientar, des de la perspectiva intercultural, els professionals del centre per tal de dur a terme una intervenció adequada amb els menors.
  • Donar suport a educadors i tècnics auxiliars en l'exercici de la seva labor, sent coordinats pels primers.

Si estàs interessat en aquesta oferta laboral, pots accedir-hi i inscriure't-hi aquí.

Educador/a de Mediació intercultural a Melilla

Descripció

A Save the Children Espanya busquem un Educador o Educadora per contribuir a garantir la millora de la situació de vulnerabilitat i desprotecció dels nens, nenes i joves migrants a Melilla a través de l'atenció i el desenvolupament d'accions de mediació.

Requisits

• Titulació universitària en Treball social, educació, integració social, mediació intercultural o afins.
  • Valorable formació i coneixements a: Protecció, drets d'Infància i lleure i temps lliure.
  • Ús de ferramentes a nivell professional: Ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint, Access i més).
  • Imprescindible domini de: Castellà, àrab, dariya i/o francès. Valorable: anglès i llengües d´Àfrica subsahariana.
  • Imprescindible experiència de com a mínim 2 anys en experiència de treball amb menors i/o migrants, preferiblement en contextos de carrer o comunitaris.
  • Experiència de treball amb infants i famílies migrants o sol·licitants d'asil en situació de risc social.
  • Valorable coneixements i experiència en intervenció psicosocial, participació infantil i juvenil i interculturalitat.

Funcions

• Analitzar i resoldre problemes.
  • Atenció i desenvolupament daccions de mediació.
  • Organització i planificació de les accions necessàries per mediar amb els infants migrants.

Mediador/a familiar a Biscaia

Descripció

Ubikare, empresa dedicada a l'atenció sociosanitària integral a la llar de gent gran, a causa del seu creixement necessita incorporar Mediadora Familiar per al seu centre a Getxo.

Requisits

• Diplomatura o grau àmbit social (Treball Social, psicologia).
  • Es valorarà Màster en Recursos Humans.
  • Coneixement i experiència al Sistema RED.
  • Capacitat daprenentatge i Treball en equip.

Funcions

• Persona que escolti i atengui les necessitats dels possibles usuaris, explicació i orientació de serveis més adequats sobre la base de les necessitats exposades. (Explicació i seguiment de propostes).
  • Realització dintermediació en la contractació de cuidadors per a la llar.
  • Creació de borsa de treballadors, cerca i selecció personalitzada ajustada a les necessitats de la família, presentació dels treballadors a les famílies i seguiment de les seves atribucions.