Nou acord de col·laboració: EIM i APEGA (Galícia)

No hi ha dubte de la importància de la mediació en l'àmbit educatiu, laboral, intercultural, etc. I com la pedagogia i la psicopedagogia juguen un paper molt important dins aquest sector.

És la mediació una sortida professional real per a pedagogs/gues i psicopedagogues/es?

Rotundament sí.

Des de la nostra Escola, hem aconseguit recentment un acord de col·laboració amb la Associació de Pedagogs/es i Psicopedagogs/gues de Galícia – APEGA amb l'objectiu de poder crear una sinergia entre diferents entitats, donant a conèixer als associats/es una formació acreditada i pràctica per accedir al registre de mediadors del Ministeri de Justícia, per exercir com a mediador/a.

Què és APEGA?

APEGA neix com una associació preocupada i implicada a donar resposta a les necessitats socials dins una perspectiva socioeducativa i interdisciplinària. Aposten i lluiten per un reconeixement social i professional de la Pedagogia i Psicopedagogia, coherent amb la demanda i exigències cada cop més explícites per part de la societat. És una associació professional “de” i “per” els pedagogs/es i psicopedagogs/es com a lloc de trobada, intercanvi i participació.

Moltes vegades pensem que aquests professionals s'enfoquen a l'àmbit escolar, a l'educació reglada, etc. Donant suport a APEGA, des de la nostra Escola, veiem com la mediació es converteix en una sortida professional real per poder exercir tant “dins” de l'escola com “fora de l'escola” oferint al pedagog/ao psicopedagog/ una sortida professional.

Volem agrair a APEGA la seva col·laboració amb la nostra entitat, de manera pública, per l'interès mostrat a poder oferir als seus associats la formació i per part nostra agraïm poder aportar el nostre granet de sorra al reconeixement d'aquests professionals amb la possibilitat que puguin fer el curs universitari de mediació amb grans avantatges econòmics.

La Mediació: Una professió amb futur

Sense cap dubte aquesta col·laboració recolza els diferents perfils professionals dins d'APEGA per a la seva inserció laboral com a mediadors/es. Tots ells són moltes vegades, el perfil idoni per resoldre conflictes de determinats caràcters (en l'àmbit familiar, en l'àmbit educatiu, laboral, intercultural, etc)

Des de la nostra Escola, entitat acreditada davant del Ministeri de Justícia per exercir en mediació des del 2012, amb més de 1380 alumnes ja formats es destaca la importància d'ambdues disciplines (pedagogia i psicopedagogia) dins de la mediació.

Si vols més informació sobre els nostres Cursos de Mediació Online, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres. No només estem acreditats davant del Minister de Justícia, sinó que a més comptem amb pràctiques en empreses i diverses possibilitats de finançament.

Forma't en una professió amb futur. Forma't en mediació.