MÀSTER EN MEDIACIÓ I GESTIÓ DE CONFLICTES MULTIDISCIPLINARS? Tot el que necessites saber sobre ell

L'Escola Internacional de Mediació presenta el MÀSTER EN MEDIACIÓ I GESTIÓ DE CONFLICTES MULTIDISCIPLINARS. Què de què es tracta? Continua llegint i t'explico:

Aquest MÀSTER (sí, amb majúscula i tot) condensa la Mediació Civil, Mercantil i Familiar, més dotze especialitats més, en una sola formació de 1500 hores que us permetrà ampliar el vostre camp d'actuació. Està dirigit a les persones que estiguin en possessió titulació oficial universitària i vulguin adquirir els coneixements i habilitats necessàries per exercir professionalment la Mediació.

Quina metodologia seguiu?

La metodologia, totalment en línia, es desenvolupa a través de píndoles formatives d'entre 5-10 minuts de durada. Els docents imparteixen la classe i proposen exercicis relacionats amb aquesta per avaluar l'adquisició de coneixements.

Aquest format permet a l'alumnat seqüenciar l'estudi, el flexibilitza i el fa accessible a persones amb discapacitat, gràcies a la depuració del so i la retolació. És, igualment, visible a través d'Smartphone, per la qual cosa permet l'estudi des de qualsevol lloc.

L'avaluació de l'aprenentatge, per part seva, serà contínua al llarg de tota l'acció formativa. Es durà a terme a través de laplicació de diferents instruments que evidenciaran levolució de lalumnat durant el desenvolupament del procés. El resultat de lavaluació permetrà prestar el suport adequat en aquelles dificultats daprenentatge que sapreciïn, afavorint la individualització de lensenyament a les necessitats de cada participant.

Quines són les àrees en què em podré formar amb aquest Màster?

Les àrees són:

• Mediació Civil, Mercantil i Familiar
  • Mediació Intercultural
  • Mediació a l'Àmbit Educatiu
  • Mediació al Comerç Internacional
  • Mediació Laboral
  • Mediació en Accidents de Trànsit
  • Mediació en Matèria de Consum
  • Mediació a l'Àmbit Sanitari
  • Mediació Comunitària
  • Mediació a l'Àmbit penal i Penitenciari
  • Mediació a l'Àmbit Bancari i Hipotecari
  • Mediació a l'Àmbit Esportiu
  • Mediació en Edificació i Urbanisme

VISITA LA INFORMACIÓ DEL Màster de Mediació.

I pel que fa al professorat…?

El professorat està compost per 16 docents titulars i 5 assessors tècnics, tots ells són professionals altament qualificats a les àrees objecte d'estudi i amb experiència en l'àmbit de la mediació. Podràs tenir contacte permanent amb l'equip docent per resoldre qualsevol dubte que sorgeixi sobre els blocs formatius, ja sigui sobre apartats teòrics o pràctics.

Davant qui està acreditat aquest títol i per què m'habilita?

Aquesta formació està acreditada davant del Ministeri de Justícia i totes les comunitats autònomes, a excepció del País Basc. Això et permetrà treballar al llarg del territori nacional i inscriure't tant al Registre Nacional de Mediadors com als específics de les comunitats, a excepció del territori concretat.

Quan ho finalitzis, obtindràs el teu Diploma del Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris expedit per la Universitat Europea Miguel de Cervantes i un certificat d'aprofitament del Màster en Mediació i Gestió de Conflictes Multidisciplinaris de l'Escola Internacional de Mediació, impartida per Mainfor Soluciones Tecnológicas y Formació SL, per a l'accés al registre de mediadors del Ministeri de Justícia.

M'encantaria fer-ho, però potser no ho podrà pagar…

El finançament no és cap problema. La filosofia de l'Escola Internacional de Mediació sempre ha estat adaptar-se a les circumstàncies personals de cada alumne. Podràs finançar-ho sense interessos ia la teva mida. A més, disposem de beques fins al 50% amb motiu del llançament d'aquest programa. No deixarem que el finançament es converteixi en un obstacle per a tu.

Podràs contactar amb nosaltres a través de la nostra web fent click aquí oa través de les nostres xarxes socials:

Instagram: @eimediacion

Facebook: @eimediacion