Esdeveniment presencial a Màlaga: Setmana Europea de la Mediació

Amb motiu de la Setmana Europea de la Mediació, la Escola Internacional de Mediació ha organitzat l'esdeveniment 'Impuls a la mediació'. S'hi donarà a conèixer les diferents sortides professions de la mediació i es debatrà sobre el futur d'aquesta professió. Sens dubte, una cita obligada per a advocats, psicòlegs, educadors socials, treballadors socials, graduats socials i totes aquelles persones que en definitiva vulguin endinsar-se al món de la mediació. Apunta't al nostre esdeveniment presencial!

Informació de l'esdeveniment presencial

L'esdeveniment tindrà lloc el 23 de gener de 2020 a les 17.30 hores. Així mateix, es desenvoluparà a les  Instal·lacions d'EIM (Av. Jorge Luis Borges, núm. 15, 2a planta, Teatinos, Màlaga).

Contingut

• 17:30 hores: Acte de benvinguda
  • 17:45 hores: Importància de disposar destratègies per resoldre conflictes i ampliar serveis professionals
  • 18:15 hores: Cas d'èxit de la Mediació i l'Avantprojecte
  • 18:45 hores: Sortides professionals de la Mediació i formació acreditada per accedir al Registre Nacional i al Registre Andalús
  • 19:00 hores: Ronda de preguntes i debat

Ponents

Susana Pérez. Directora de lEscola Internacional de Mediació.

Emília Ramírez. Advocada i mediadora.

Estrella Ramírez. Psicòloga i mediadora.

Inscripció a l'esdeveniment gratuït

Si voleu apuntar-vos a l'esdeveniment, heu d'emplenar les vostres dades personals en el següent formulari d'inscripció. Un cop emplenat, rebrà una confirmació dassistència. A més, cal recordar que hi ha aforament limitat, per la qual cosa recomanem apuntar-se amb anticipació. Us esperem el proper 23 de gener!

Enllaç d'inscripció a l'esdeveniment: https://eimediacion.edu.es/evento-presencial-malaga