Ofertes de feina en intervenció amb menors del 29 d'agost al 4 de setembre

Ocupació Educador/a social a Madrid.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 lloc de treball com a educador/a social a Madrid.

Funcions

• Atendre les instruccions, pautes i directrius del personal que fa les funcions de coordinació.
  • Organitzar lespai extern als centres escolars: grups dalumnat, horaris, coordinacions amb les famílies i centres escolars.
  • Elaborar els grups de participació infantil i adolescència.
  • Garantir que els diferents grups d'edat es trobin representats de manera proporcional.
  • Utilitzar un enfocament lúdic adaptat a l'edat dels participants.

Requisits

• Titulació universitària. Grau o diplomatura en educació social.
  • Experiència mínima d'1 any en els darrers 3 anys en processos de dinamització de grups de nens i nenes.
  • Treball en equip
  • Es valorarà experiència al tercer sector.
  • Capacitat de creativitat i innovació.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació Educador/a social en gestió d'habitatge a Alacant

Descripció del lloc

Es busca 1 educador/a social a alacant per a la gestió d'habitatges.

Funcions

• Gestió dequips. Planificar i organitzar el servei.
  • Garantir el compliment dels objectius del servei de gestió dhabitatges públics i mediació comunitària.
  • Coordinació i supervisió daccions per garantir el funcionament de les comunitatsveïnals, tant a nivell de gestió i administració de les mateixes.
  • Elaboració dels informes i memòries.
  • Disseny i implementació d'accions comunitàries per millorar la convivència i la cohesió social.

Requisits

• Experiència d'almenys 1 any en gestió i direcció de projectes adreçats a col·lectius vulnerables.
  • Experiència a haver dut a terme la formulació, execució i avaluació de projectes.
  • Haver elaborat i redactat informes de les seues activitats.
  • Tenir disposició per a la mobilitat geogràfica.
  • Treball en quipo, capacitat de liferatge, empatia, comunicació grupal-interpersonal i diplomàcia.
  • Proactivitat i flexibilitat en capacitat per analitzar i resoldre problemes.

Ocupació Educador/a social a Màlaga

Descripció del lloc

Es busca 1 Educador/a social a Màlaga.

Funcions

• Brindar serveis dorientació, assessorament i acompanyament que promouen la inclusió de les persones.
  • Organitzar i impartir tallers.
  • Dissenyar cursos formatius per atendre les necessitats dels grups destinataris.
  • Desenvolupar accions de sensibilització que promoguin la integració socioeducativa en col·lectius vulnerables.
  • Donar suport als equips de gestió i planificació de lassociació.

Requisits

• Posseir titulació com a educador/a social.
  • Comptar amb almenys 2 anys d'experiència vinculats a programes d'acció social, i és molt valorable haver treballat en programes específics d'immigració o en zones desafavorides.
  • Capacitat per analitzar i resoldre problemes.
  • Comptar amb iniciativa i autonomia.
  • Capacitat de redacció i comunicació escrita.