Ofertes de feina en intervenció amb menors del 02 al 08 de gener

Ocupació Educador/a social per a centre d'acollida a Tarragona.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 llocs de treball com a educadors socials per a centre d'acolliment a Tarragona.

Funcions

• Afavorir les condicions que garanteixin l'acolliment de l'adolescent en un ambient d'afecte, comprensió i seguretat emocional i material.
  • Informar l'adolescent del funcionament del centre i dels drets i els deures.
  • Cobrir les necessitats bàsiques de l'adolescent (educació, alimentació, afectives, higiene, salut, psicològiques…) i atendre especialment les desateses en la seva desprotecció.
  • Observar àmpliament l'adolescent en els aspectes emocionals, relacionals, de conducta, d'hàbits, etc. per conèixer-lo i comprendre'l i, com a referent, elaborar posteriorment el seu Pla de treball individual i els documents necessaris per fer seguiment del cas. Participar en lelaboració de la proposta de mesura.
  • Encarregar-se del procés d‟acollida del jove al servei.
  • Col·laborar activament en el desenvolupament de les activitats formatives i de tallers laborals.

Requisits

• Grau/Diplomatura en educació social.
  • Valorable experiència en atenció a la infància/joves.
  • Nivell avançat de castellà i català.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació per a Educador/a social a València.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a València.

Funcions

• Informar, recolzar i acompanyar les persones residents.
  • Avaluar la situació social de les famílies de les comunitats assignades.
  • Realitzar informes de derivació.
  • Promoure la participació de les famílies a les activitats proposades.
  • Realitzar la presa de dades als registres establerts, i elaboració d'informes i memòries corresponents.
  • Planificar, difondre i dur a terme actuacions grupals.
  • Establir treball en xarxa amb els serveis socials i altres entitats de zona.
  • Assistir a reunions periòdiques de coordinació i seguiment.
  • Consensuar normes de convivència a les comunitats veïnals assignades.

Requisits

• Titulació: Carrera universitària en Treball Social/Educació Social.
  • Formació: Mediació comunitària.
  • Experiència: Almenys 1 any en projectes adreçats a col·lectius vulnerables.
  • Disposar de cotxe propi.
  • Es valorarà ser aturat de llarga durada.

Ocupació per a Educador social a Pamplona.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a Pamplona.

Funcions

• Donar resposta a les necessitats físiques, psicològiques, educatives, familiars i emocionals dels menors.
  • Elaboració juntament amb l'equip tècnic dels programes educatius individuals atenent les necessitats observades i d'acord amb la normativa vigent.
  • Aplicació, seguiment, observació i avaluació de la interacció socioeducativa de cada cas.
  • Exercir amb periodicitat setmanal l'acció tutorial d'educador referent sobre les persones.
  • Coordinació amb els diferents recursos, agents i serveis externs que intervenen en la consecució dels objectius marcats al programa educatiu individual.
  • Organització de les activitats de la vida quotidiana i facilitar el compliment de les normes de convivència, així com la participació a les activitats del centre.

Requisits

• Titulació universitària d'educació social/treball social o grau superior en integració social amb almenys un any d'experiència en les funcions i les tasques descrites.
  • Molt valorable l'aportació d'experiència en àmbits semblants al descrit i contacte amb l'àmbit del menor en reforma o protecció.
  • Imprescindible permís de conduir i vehicle.