catalina bernaldo

Màster en Direcció de Recursos Humans
Expert Universitari en Mediació i Resolució de Conflictes

Docència EIM

Docent daspectes psicològics, pedagògics i socials del conflicte.

Experiència professional

• Fundadora i directora de Co-Mediació, Gabinet de Mediació Familiar
  • Responsable de la Unitat de Mediació a Quirón Salud Marbella
  • Responsable de Gabinet Psicopedagògic al Col·legi Puertoblanco
  • Coordinadora PIMED (Punt d'Informació de Mediació)
  • Membre de RILME (Xarxa de Recerca sobre Lideratge i Millora Educativa) de la Universitat Autònoma de Madrid
  • Mediadora i formadora

Últims articles de Catalina Bernaldo de Quirós

25n.

25N Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones. El paper de la mediació.

Aprofitant el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones, m'agradaria assenyalar el paper de la mediació com a procediment dins de la transformació cultural a què estem assistint. Transitar aquest canvi des de la responsabilitat i el diàleg social passa per promoure la negociació intervinguda no només per gestionar conflictes, sinó també per difondre i consolidar les bones pràctiques en l'àmbit laboral, independentment de la mida de l'empresa.
cambios docentes

El paper del mediador/a en la mediació.

Quines habilitats i coneixements ha de tenir un mediador i com pot ajudar les parts a arribar a acords justos i equitatius.
Liderazgo Mediador conflicto

Lideratge Mediador: donar sentit saludable i sostenible al conflicte

La mediació en si mateix ja és un mètode saludable per resoldre conflictes: tota mediació implica un compromís amb l'assoliment d'acords consensuats i sostenibles en el temps mitjançant un procés de diàleg.