EIM als mitjans

Logo Diario Juridico

La mediació a l'àmbit laboral

La mediació s'està convertint cada dia en un mètode alternatiu de resolució de conflictes molt popular a les empreses. En comparació amb l'arbitratge i el procediment judicial davant del Jutjat social, aquest procés de negociació permet un ampli marge de maniobra a les dues parts per assolir un acord satisfactori i reduir així costos i temps. 

“A les empreses sorgeixen constantment controvèrsies que poden desembocar en situacions negatives, per la qual cosa la mediació laboral es converteix en una eina excel·lent per donar resposta als interessos de les parts”, explica a Diario Jurídico…

Logotipo Medios Lavanguardia

Intervenció amb menors en risc d‟exclusió social: una professió al‟alça que canvia vides

A Espanya, durant l'any passat, 50.000 nens i nenes van ser atesos/es pel sistema de protecció de menors; dels quals, 17.000 es troben a centres de menors, segons l'Observatori per a la Infància. La protecció de les persones més vulnerables és un compromís i una prioritat per a la societat. Una professió a l'alça i amb alta demanda pels centres de protecció. En aquest context sorgeix el Postgrau en Intervenció amb Menors, una formació amb pràctiques a centres de menors i amb compromís d'ocupació.

Logotipo Medios Youtube

Jero García i la mediació:
«M'he anat reconstruint al llarg de la meva vida, sempre»

Entrevista a Jero García explicant-nos el seu pas per la mediació juntament amb la nostra directora general Susana Pérez.

Jero García és un exboxejador professional, campió d'Espanya de boxa, kick boxing i full contact. Entrenador amb més de vint anys d'experiència i entrenador del format televisiu Hermano Mayor. President de la fundació FAID.

Jero García ajuda a la integració a través de l'esport, i en lluita activa contra l'assetjament escolar.

Últimes notícies sobre mediació a els nostres bloc

impacto-guerra-infancia

Impacte de la guerra a la infància: salut mental i educació dels menors

Les noves metodologies educatives no han d'entendre's com una moda ni com una panacea. Representen un camí necessari per fer front als reptes del segle XXI.
Interseccionalidad en mediación: cómo diseñar procesos inclusivos para la igualdad real

Interseccionalitat en mediació: el cas d'Aisha i Carla

En mediació familiar, la neutralitat formal no sempre garanteix justícia. Descobreix com l'equitat substantiva permet acords més segurs, voluntaris i sostenibles, evitant reproduir desigualtats en casos com Lucía i Marcos.
derechos

Protecció dels nens a la guerra i el dret internacional humanitari

Les noves metodologies educatives no han d'entendre's com una moda ni com una panacea. Representen un camí necessari per fer front als reptes del segle XXI.