Ofertes de feina en intervenció amb menors del 14 al 20 de novembre

Ocupació Educador/a social a Valladolid.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 llocs de treball com a educadors socials per treballar a centres de menors a Valladolid.

Funcions

• Realitza tasques d'intervenció educativa amb els menors/joves i/o famílies, i és el responsable de la formació integral i globalitzadora del menor/jove o grup de menors/joves a càrrec seu.
  • Participa, juntament amb els tècnics i sota la direcció del director i/o coordinador, en el procés educatiu del menor/jove, fent funcions d'orientació, programació, execució i avaluació.
  • Elaboració i seguiment del pla dintervenció de cada menor/jove o grup.
  • Supervisa la feina de l'auxiliar tècnic educatiu i controlador/a.

Requisits

• Tenir estudis universitaris deducació social.
  • Experiència a centres residencials.
  • Formació en intervenció amb menors.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació per a Educador social a Madrid.

Descripció del lloc

Es cerca 1 educador social a Madrid.

Funcions

• Organització, execució i impartició de diferents activitats i tallers amb menors.
  • Suport en tasques de coordinació.

Requisits

• Grau/Llicenciatura en Educació o Treball Social.
  • Expeiència d'almenys 1 any al lloc i treballant amb menors.
  • Disponibilitat horària.
  • Persona amb iniciativa, orientació a servei, empatia.

Ocupació per a Educador social a Saragossa.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a Saragossa.

Funcions

• Afavorir la plena reintegració psicosocial dels nens, nenes i adolescents atesos tant a nivell personal, com a nivell social i familiar.
  • Desenvolupar i liderar la implantació de models d'intervenció psicoterapèutica i educativa innovadors i basats en l‟evidència.
  • Elaboració i coordinar l'execució de programes d'intervenció tant individual com grupal amb els nens, nenes i adolescents atesos/es al recurs.
  • Impulsar l'ús de les noves tecnologies tant a l'avaluació dels resultats com a la intervenció psicoeducativa.

Requisits

• Grau universitari o superior, preferiblement relacionat amb el sector psicosocial (Psicologia, educador social, Treball social, Sociologia…)
  • Qualsevol altra formació relacionada amb lactivitat a realitzar i que es puguin acreditar mitjançant diploma.
  • Experiència en funcions similars de gestió de grups i equips.