Ofertes de feina en intervenció amb menors del 23 al 29 de gener

Ocupació Educador/a social a Barcelona.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 llocs de treball com a educadors socials a Barcelona.

Funcions

• Analitzar la situació personal, familiar i social del nen/a, adolescent o jove per tal d'elaborar el projecte d'intervenció educatiu individual.
  • Realitzar acompanyament al medi i suport per realitzar gestions, suport comunitari i/o entrenament per tal de desenvolupar habilitats socials i millorar la relació familiar.
  • Revisar el Projecte Educatiu Individualitzat dels menors i/o famílies per registrar-ne el desenvolupament correcte.
  • Intervenir des d'un vincle significatiu amb els nens, nenes, adolescents o joves i contribuir així al creixement harmoniós, estable i reparador.
  • Dur a terme tutories setmanals amb els tutorats assignats i registrar degudament tot el que passa.
  • Participar a les assemblees per recollir propostes sobre el funcionament del Centre i les necessitats dels nens, nenes i joves i poder oferir respostes i diàleg.

• Grau Educació Social.
  • Es valorarà: formació específica en intervenció amb menors.
  • Experiència professional necessària preferiblement experiència amb infància en risc o població immigrant.
  • Preferiblement Nivell C de català o equivalent (però no excloent).
  • Sistema de protecció i tutela de la infància i l'adolescència a Catalunya.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació per a Educador/a social a Ciudad Real.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a Ciudad Real.

Funcions

• Supervisar que els/les menors realitzin les activitats que li corresponen diàriament, observar que les realitzin correctament i col·laborar-hi si fos necessari.
  • Realitzar les activitats educatives previstes al centre (suport escolar, esportives, lleure i temps lliure, etc.).
  • Feines d'acompanyament dels menors (metge, compres, etc.).
  • Donar suport a la preparació dels àpats ia la realització de les tasques de neteja del centre.
  • A causa de les característiques variables del centre, realitzar funcions diverses segons les necessitats que sorgeixin.

Requisits

• Diplomatura o Grau en Educació Social.
  • Experiència prèvia a llars de menors.
  • Carnet de conduir tipus B.
  • Carnet de manipulador daliments.
  • Maneig eficient de Word i Excel.
  • Capacitat resolutiva, implicació i disponibilitat.

Ocupació per a Educador social a Madrid.

Descripció del lloc

Es cerca 1 educador social a Madrid.

Funcions

• Coordinaran i desenvoluparan la intervenció educativa a realitzar amb els menors, participant en l'elaboració de documents tècnics relacionats amb aquests (informes inicials i de seguiment, planificació i avaluació educativa general i individual, etc.).
  • Hauran de posseir, preferentment, la titulació de grau en educació social o l'habilitació corresponent emesa per algun dels col·legis professionals d'educadors socials.
  • Si no n'hi ha, podran estar en possessió de formació universitària (mitjana, superior o de grau) en matèries pròpies o relacionades amb la intervenció social.
  • Coordinen la resta de professionals datenció directa.

Requisits

• Diplomatura o Grau en Educació Social.
  • Experiència mínima de 2 anys en intervenció amb adolescents, preferiblement amb menors no acompanyats.
  • Es valorarà experiència al tercer sector.
  • Maneig habitual del paquet office.