Ofertes de feina en mediació del 13 al 19 de març

ofertas de empleo 1024x153 1

Ocupació mediador/a intercultural a Barcelona.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a intercultural a Barcelona.

Funcions

• Títol universitària en Treball social, educació, integració social, psicologia, mediació intercultural, pedagogia o afins.
    • Formació i coneixements a: Protecció, drets d'Infància i/o participació infantil i juvenil.
    • Idiomes imprescindibles: castellà, anglès i francès.
    • Experiència en el disseny i la implementació d'eines d'intervenció amb infància i de monitorització d'activitats.
    • Valorables coneixements i experiència en treball comunitari.

Requisits

• Experiència d'almenys 1 any.
    • Formació relacionada.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.

Ocupació mediador/a intercultural a Almeria.

Descripció del lloc

Es busquen 1 mediador/a per a àrees de menors a Almeria.

Funcions

• Afavorir una educació intercultural basada en valors com ara la igualtat, el respecte i la diversitat.
    • Promoure actituds, conductes i canvis socials que rebutgin la discriminació cultural i desenvolupin relacions igualitàries entre les diferents cultures.
    • Impulsar el diàleg i l'empatia com a eines de resolució de conflictes.
    • Promoure un llenguatge inclusiu i respectuós, per evitar els estereotips, prejudicis i rebuig.
    • Fomentar les activitats que es dirigeixin al coneixement entre els menors.

Requisits

• Titulació compatible amb el lloc de treball: formació universitària de diplomatura o grau.
    • Domini de l'Àrab Natiu o C1 acreditat.
    • Disponibilitat per a desplaçar-se al centre de treball.
    • Capacitat dorganització i gestió.
    • Flexibilitat horària.
    • Permís de conduir.

Descubre las últimas ofertas de empleo de mediación.