Ofertes de feina en intervenció amb menors del 12 al 18 de setembre

Ocupació Educador/a social a Madrid.

Descripció del lloc

S'ofereix 1 lloc de treball com a educador/a social per a la dinamització per a la preparació de la infància i de l'adolescència a Madrid.

Funcions

• Atendre les instruccions, pautes i directrius del personal que fa les funcions de coordinació.
  • Organitzar lespai extern als centres escolars: grups dalumnat, horaris, sessions, coordinacions amb les famílies i centres escolars.
  • Garantir que els diferents grups d'edat es trobin representats de forma proporcional al seu número al municipi o barri.
  • Dinamitzar i facilitar el procés de participació, sense interferir en la presa de decisions dels i les menors.

Requisits

• Titulació universitària. Grau o diplomatura en educació social.
  • Experiència mínima d'1 anys en els darrers tres anys en processos de dinamització de grups de nens i nenes i adolescents, desenvolupament comunitari i participació social.
  • Capacitat de negociació i mediació.
  • Es valorarà Experiència al Tercer Sector.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació Educador/a social en centre de dia a Madrid.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador/a social al centre de dia a Madrid.

Funcions

• Realitzar intervenció al medi obert per al desenvolupament de mesures judicials i actuacions.
  • Disseny, seguiment i avaluació dintervenció amb els menors.
  • Intervenció directa amb menors, labor individualitzada o en grup.
  • Realització dinformes.

Requisits

• Diplomatura o Grau en Educació Social.
  • Experiència mínima de 1 any en programes dexecució de mesures judicials amb menors, intervenció educativa amb adolescents, intervenció social en general.
  • Es valorarà experiència al tercer sector.

Ocupació Educador/a social a Tarragona

Descripció del lloc

Es busca 1 educador/a social a Tarragona.

Funcions

• Tasques d'educador a pis assistit de menors de 16 a 18 anys.
  • Imprescindible carnet de conduir i possibilitat de desplaçament.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Es valorarà experiència al camp de menors.
  • Analitzar i resoldre problemes.

Requisits

• Únicament titulats en educació social.
  • Realització de tasques pròpies d'educador a pis tutelat per a menors de 16 a 18 anys.
  • Es valorarà formació específica en col·lectius immigrants.