Ofertes de feina en intervenció amb menors del 24 al 30 de juliol

Ocupació educador/a social a Madrid.

Descripció del lloc

Cal seleccionar un/a educador/a social a Madrid.

Funcions

• Ser figura de referència per a nens, nenes, adolescents i les seves famílies, així com per als i les professionals implicats en la intervenció, garantint el bon tracte humà i professional que possibiliti latenció de les seves necessitats i la reparació del dany sofert.
  • Conèixer el marc teòric i les eines dintervenció interherents al seu lloc de treball i realitzar la intervenció educativa segons els estàndards de qualitat.
  • Proporcionar l'atenció directa, les cures, l'orientació, el criteri professional i l'acompanyament a nens, nenes i adolescents, assegurant el respecte als seus drets i el compliment de la normativa legal en matèria de protecció a la infància i l'adolescència.
  • Escoltar, valorar, facilitar, recolzar i recolzar els menors, canalitzant els seus impulsos, i contenint el menor des del treball en les seves pròpies experiències, sent figures tranquil·litzadores en totes aquelles situacions que els preocupin o inquietin i també en aspectes relacionats amb el treball escolar i la cultura del lleure, proporcionant informacions i vies daccés a laprenentatge.
  • Fomentar en nens, nenes i adolescents la comprensió de la seva identitat personal i familiar com a element bàsic per al seu adequat desenvolupament, impulsant quants contactes i relacions es considerin beneficiosos i garantint-ne el compliment.
  • Participar i organitzar la seva tasca educativa en coordinació amb tot l'equip de professionals que intervenen amb el/la menor, per tal d'establir objectius operatius a assolir en totes les àrees de desenvolupament de manera avaluable.
  • Realitzar la tasca tutorial, planificar, liderar i avaluar la intervenció, garantint-ne la coherència amb el Pla de Cas.

Requisits

• Tenir la titulació d'Educació Social i una experiència d'almenys dos o tres anys a centres o cases de PROTECCIÓ amb menors en risc d'exclusió social.
  • Amb residència a Madrid.

Pots inscriure't en aquesta oferta de treball per treballar com a mediador/a fent clic aquí.

Ocupació per a Educador/a social a Còrdova.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador/a social a Còrdova.

Funcions

• Facilitar la comunicació entre els usuaris de centres i programes i lequip socioeducatiu daquests.
  • Exercir tasques d'observació i registrar les incidències del torn a través dels diferents canals establerts.
  • Atendre i proporcionar igual que la resta de personal del centre o programa, les cures bàsiques i vetlla per la integració física i psíquica dels menors i joves.
  • Elaborar i emplenar tots els documents que es considerin oportuns dacord a les seves funcions.
  • Participar en lelaboració de projectes específics en funció de les necessitats dels menors i de les activitats del centre o programa.
  • Acompanyar els menors en els trasllats o sortides, gestions, consultes, passejades, excursions i animació de l'oci i el temps i lliure en general.

Requisits

• Coneixements d'àrab nivell nadiu o C1.
  • Formació compatible amb el lloc de treball: Titulació de cicle formatiu de grau superior a l'àrea socioeducativa (Tècnic Superior en Ensenyament i Animació Soci esportiva, Tècnic Superior en Integració Social, Tècnic Superior en Animació Sociocultural, Tècnic Superior en Mediació Comunicativa).
  • Coneixement del sistema de protecció de menors d'Andalusia.
  • Capacitat dorganització i gestió.
  • Flexibilitat horària.
  • Permís de conduir.
  • Certificació negativa de delictes sexuals.

Ocupació per a Educador social a Màlaga.

Descripció del lloc

Es busca 1 educador social a Màlaga.

Funcions

• Brindar serveis dorientació, assessorament i acompanyament que promoguin la inclusió de les persones. Organitzar i impartir tallers. Dissenyar cursos formatius per atendre les necessitats dels grups destinataris.
  • Desenvolupar accions de sensibilització que promoguin la integració socioeducativa en col·lectius vulnerables. Donar suport als equips de gestió i planificació de lassociació.
  • Competències: Analitzar i resoldre problemes, Iniciativa i autonomia, Flexibilitat, Capacitat per liderar iniciatives, Organització i planificació.
  • Fiabilitat tècnica i personal, Comunicació interpersonal, Treball en equip, Diplomàcia i “saber estar”, Capacitat de redacció i comunicació escrita.

Requisits

• Posseir titulació com a educador/a social.
  • Comptar amb almenys 2 anys d'experiència vinculats a programes d'acció social i és molt valorable haver treballat en programes específics d'immigració, o en zones desafavorides.