Descripció
Supervisió i gestió del programa i de l'equip humà (tècnics, voluntaris) adscrit al programa ia l'Entitat a la província.
Assegurar el coneixement per part de lequip de: els manuals de procediment i gestió del programa; protocols i instruccions internes; programes informàtics que apliquen; projecte a desenvolupar, objectius i indicadors.
Implantar les estratègies i metodologies intervenció tècnica i gestió-justificació econòmica definides per donar compliment als requisits del programa i participar en la seva definició quan així es requereixi.
Perfil/Requisits
Formació en gestió de recursos humans i gestió econòmica.
Coneixement en identificació, justificació i execució de projectes (tant de la part tècnica com de la part econòmica).
Formació en gènere, mediació i resolució de conflictes, intervenció en violència de gènere.
Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí.
Accem és una organització sense ànim de lucre, apartidista i aconfessional que treballa per millorar les condicions de vida de les persones en situació de vulnerabilitat. Defensem la igualtat de drets, deures i oportunitats per a totes les persones, amb independència del seu origen, gènere, origen nacional o ètnic, orientació i identitat sexual, religió, opinió o grup social.
Actualment busquem dos Assessors Jurídics per a l'Àrea de RRHH a la nostra Seu Social. Les funcions a realitzar són: Desenvolupament de funcions dassessorament jurídic en el marc de lÀrea de RRHH de lEntitat en matèria de contractació, nòmines, Seguretat Social, etc.
Es valoraran coneixements addicionals en matèria d'arrendaments urbans, fiscalitat, penal, etc. Elaboració de protocols i manuals d'ús intern
Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí.
SeproTec, Traducció i Interpretació, empresa líder dins del sector multilingüe, selecciona intèrpret/mediador cultural amb domini de l'anglès juntament amb qualsevol dels idiomes següents: àrab o francès per donar suport a tasques frontereres a Santa Cruz de Tenerife, Las Palmas i Fuerteventura.
Les persones seleccionades s'encarregaran de servir d'intèrpret en els processos de comunicació necessaris mitjançant les situacions de conflicte derivades de les dificultats idiomàtiques i/o diferències culturals.
Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí.
Es requereix Negociador/a per a gestió d'Actius Immobiliaris a la nostra seu a Madrid. La gestió que es fa és des d'oficina, no presencial. Jornada completa, 40h. Horari de dilluns a divendres. Salari fix més comissions atractives.
Coneixements a:
– Gestió de cobraments i palanques de gestió.
– Negociació extrajudicial relacionada amb actius immobiliaris.
– Gestions de cerca de persones físiques/jurídiques.
Coneixements Office:
Nivell Usuari.
Valorable:
– Llicenciatura/Grau en Dret o ADE.
– SAP.
– EXCEL.
Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí.
Descripció
GRUP HEREDA, important bufet d'advocats dedicats exclusivament a la investigació i gestió integral d'herències requereix persona amb experiència com a advocat TRAMITADOR D'HERÈNCIES. IMPRESCINDIBLE QUE SÀPIGA FRANCÈS.
Funcions:
1. Gestió dexpedients.
2. Emetre informes sol·licitats per justificar actuacions.
3. Foment del treball en equip (formació, motivació i auxili)
5. Presa de decisions, projecció destratègies de defensa i resolució de conflictes.
6. Preparació i assistència a judicis.
7. Optimització de temps de producció del departament per al compliment d'objectius.
8. Reportar el director de tramitació.
Per accedir a l'oferta laboral fes click aquí.
Màster en Mediació i Gestió de Conflictes
Amplia la teva formació i millora les teves oportunitats laborals
Més informació ara